سرلشکر صفوی:

آمریکا و صهیونیسم دچار توهم و خطای راهبردی شده‌اند

مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها دچار توهم و خطای راهبردی شده‌اند که این عوامل موجب شکست و نابودی رژیم صهیونیستی خواهد شد.

آمریکا و صهیونیست‌ دچار توهم و خطای راهبردی شده‌اندبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سرلشکر پاسدار سیدیحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا صبح امروز چهارشنبه 2 خرداد در مراسم گرامیداشت حماسه آزادسازی خرمشهر که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: در فضای کنونی جامعه و عبور از چالش‌های اقتصادی می‌توانیم همان عوامل قدرت ملی را که موجب پیروزی‌های بزرگ در دوران دفاع مقدس به خصوص آزادسازی خرمشهر شد را به کار ببریم، این عوامل می‌توانند برای مردم و مسئولان رمزهای مدیریتی پیروزی‌ آفرین باشد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: مردم ایران در راهپیمایی روز قدس با عزم و اراده انقلابی پاسخی به اهانت‌های رئیس جمهور و وزیر خارجه آمریکا می‌دهند تا طمع براندازی و سرنگونی نظام اسلامی ایران و نیز بازگشت به ایران را در سر نپرورانند. آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها دچار توهم و خطای راهبردی شده‌اند که این عوامل موجب شکست و نابودی رژیم صهیونیستی خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار