فریبا: جسم ناصر رفت اما روحش پیش ماست

پیشکسوت استقلال گفت: خیلی زود هفت سال گذشت. جسم ناصر رفت اما روحش پیش ماست.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال در حاشیه مراسم هفتمین سالگرد درگذشت ناصر حجازی گفت: خیلی زود هفت سال گذشت. جسم ناصر رفت اما روحش پیش ماست. او شخصیتی داشت که همه دوستش داشتند به همین دلیل طبیعی است هر سال تعداد شرکت کنندگان در مراسمش بیشتر می شود. از همه تشکر می کنم و امیدوارم خانواده اش دیگر غم نبینند.

او درباره حضور نداشتن مسئولان آبی و قرمز در این مراسم اظهار کرد: چون بازی ها تمام شده است فکر می کنم بیشتر به مسافرت رفته اند.

فریبا درباره قرعه کشی جام ملت های آسیا تصریح کرد: قرعه فرقی برای ما نداشت. حالا ممکن است هر دو تیم استقلال و پرسپولیس صعود کنند و یا هیچ کدام صعود نکنند اما اگر استقلال و پرسپولیس به هم می خوردند حتما یکی بالا می رفت. نمی توانم بگویم کدام شرایط بهتر بود. مسابقات شهریور برگزار می شود و حتما همه تیم ها دچار تغییرات می شود. پرسپولیس همیشه از اول فصل امتیازت خود را جمع می کند و استقلال آخر فصل، از این بابت می توان گفت شاید پرسپولیس موفق تر باشد. الدحیل هم تیمی است که به خوبی گل می زند. امیدوارم هر دو نماینده به مرحله بعدی صعود کند.

پیشکسوت استقلال درباره انتقادات کی روش به فوتبال ایران اضافه کرد: کی روش به فوتبال ما کمک های زیادی کرده است اما فکر می کنم دیگر حضورش در ایران کافی است درباره لیست هم باید بگویم توجیهاتش درباره خط زدن بازیکنان صحیح نیست. خود کی روش هافبک راست سایپا را دفاع چپ تیم ملی گذاشته است آن وقت از شفر برای به کارگیری وریا در وینگر راست ایراد می گیرد. چه چیزی پشت داستان است مشخص نیست. سید جلال هم می توانست کمک زیادی به تیم کند.

او درباره این که بعد از کی روش چه اتفاقی برای تیم ملی رخ می دهد بیان کرد: اگر کی روش برود چاره ای به جز حضور مربی داخلی نداریم. البته کی روش می تواند بماند اما نباید به فوتبال داخلی توهین کند.

فریبا درباره این که برانکو و شفر هم می توانند هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرند تاکید کرد: برانکو می تواند و قبلا هم سرمربی تیم بوده است اما شفر به تازگی آمده است و با فوتبال ما آشنایی زیادی ندارد.

انتهای پیام/

 

اظهارات فریبا درباره کی روش 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار