با استقبال رئیس کل دادگستری استان و جمعی از اعضای شورای قضائی استان معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور وارد کرمان شد .

معاون قوه قضائیه وارد کرمان شدبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،علی اصغرجهانگیر، رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور به منظور افتتاح یک کارخانه اهدایی ویژه انجمن حمایت زندانیان و بازدید از برخی زندان‌های استان وارد کرمان شده است.

در این سفر یک روزه آقای موحد، نماینده عالی دستگاه قضائی استان کرمان گزارشی از آخرین وضعیت زندان‌های استان کرمان خطاب به ایشان ارائه خواهد نمود و رسیدگی به وضعیت زندان‌ها و زندانیان در دستور کار معاون قوه قضائیه قرار خواهد گرفت.

بازید از زندان شهرستان جیرفت، دیدار چهره به چهره با مددجویان و رسیدگی به مشکلات پیش روی این زندان از دیگر برنامه‌های سفر رئیس سازمان به کرمان می‌باشد.

رئیس سازمان زندان‌ها واقدامات تامینی و تربیتی کل کشور عصر امروز ۵ خرداد در مراسم بزرگداشت روز نسیم مهر (روز ملی حمایت از خانواده زندانیان) که همزمان با یک افتتاح کارخانه در شهرستان بردسیر می‌باشد شرکت خواهد نمود.

شایان ذکر است یک خیر کرمانی در یک اقدام خداپسندانه یک کارخانه گلاب گیری و آب آشامیدنی به ارزش ۴ ونیم میلیارد تومان جهت کمک به خانواده‌های زندانیان نیازمند و اشتغال زایی مددجویان در ماه مبارک رمضان به انجمن حمایت زندانیان کرمان اهداء کرده است.

انتهای پیام/ح

رئیس سازمان زندانهای کشور به کرمان وارد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.