مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی تحقیق و توسعه را سبب کاهش هزینه‌های واحد‌های صنعتی و تولیدی دانست.

ضرورت تحقیق وتوسعه در کاهش هزینه‌های واحد‌های صنعتیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم با تبیین فعالیت‌ها در حوزه حمایت از صنایع کوچک گفت: این شهرک آمادگی کامل را در زمینه ارائه کلینیک صنعت، بیمه صنایع کوچک، صندوق ضمانت صنایع کوچک، ارائه خدمات در خصوص مالکیت صنعتی واحد‌های تولیدی، فن بازار منطقه‌ای خراسان، مرکز خدمات فنآوری، اسقرار واحد‌های تحقیق و توسعه صنایع غذایی در شهرک فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژی شمال شرق کشور دارد.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید برنامه ریزی دقیقی در زمینه تحقیق و توسعه داشته و در استان پیشرفت قابل قبولی در زمینه‌های مختلف انجام شده افزود: ما باید از تمام فرصت‌های کسب و کار برای واحد‌های صنعتی و تولیدی استفاده کنیم و ارزش آفرینی در راستای توسعه اقتصادی انجام شود.

وی ادامه داد: طرح‌های حمایتی دولت تدبیر و امید برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و واحد‌های صنعتی نوپای مستقر در زمینه‌های تحقیق و توسعه در مراکز خدمات کسب و کار شهرک‌های صنعتی استان درحال انجام است.

مهدی زاده مقدم گفت : افزایش رقابت پذیری واحد‌های صنعتی و تولیدی برآن است که که فعالیت‌های خود را بر اساس توانمندی‌های محوری متمرکز کنند که این امر مستلزم سرمایه‌گذاری در تحقیقات و ایجاد نوآوری است.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی افزود: استفاده از امکانات وتجهیزات موجود در صنعت ضمن افزایش بهره وری می‌تواند باعث کاهش هزینه‌های واحد‌های صنعتی و تولیدی شود.


انتهای پیام// ف. ح
 

 

استفاده از امکانات وتجهیزات موجود در صنعت برای کاهش هزینه‌های واحد‌های صنعتی و تولیدی

برچسب ها: صنعت ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.