غافلگیری نظامیان سعودی توسط رزمندگان یمنی +فیلم

ویدئویی از غافلگیری نظامیان در حال استراحت ارتش سعودی در میدان نبرد توسط رزمندگان یمنی و هلاکت و جراحت آنها را مشاهده می‌کنید.

یمنبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عربستان سعودی با حمایت برخی از کشورهای منطقه و برخی از قدرت‌های جهانی بیش از سه سال است که به منظور مقابله با انقلاب مردم یمن و بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری فراری و مستعفی این کشور به یمن حمله نظامی کرد. سعودی‌ها در این حملات شهرها و مناطق غیر نظامی یمن را بمباران می‌کنند که موجب کشتار هزاران یمنی، آوارگی میلیون ها نفر و  دیگر شده است.

عربستان عملاً در این جنگ شکست خورده و هر روز بیشتر متحمل هزینه‌های سنگین این جنگ می‌شود و روز به روز بیشتر در منجلاب جنگ یمن فرو می‌روند. اما مردم انقلابی یمن با دستان خالی در مقابل ارتش تا دندان مسلح سعودی ایستادگی کردند. آن‌ها در طول این سال‌ها ده‌ها هزار نفر از عزیزان خود را از دست دادند، با این حال دست از دفاع برنداشتند.

در ادامه ویدئویی از غافلگیری نظامیان ارتش سعودی را مشاهده می‌کنید. در این فیلم دیده می‌شود که سعودی‌هایی که در میدان نبرد در حال استراحت بودند، توسط رزمندگان یمنی غافلگیر می‌شوند که منجر به هلاکت و جراحت آنها شده و خودروهای نظامی ارتش سعودی گرفتار در کمین رزمندگان یمنی می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

هدف قرار دادن یکی از مزدوران سعودی توسط تک تیرانداز یمنی +فیلم

لحظه شکار مزدوران سعودی توسط تک تیرانداز یمنی+ فیلم

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۳۴ ۲۱ خرداد ۱۳۹۷
با سلام
مرگ بر آل سعود که بر حرم امن الهی تکیه زده و حدود الهی را می شکند و جنایت می کند .ایمان دارم که بزودی ظلم به مردم یمن دامن گیر سران فاسد رژیم سعودی خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
عقل کل
۱۷:۳۶ ۰۵ خرداد ۱۳۹۷
اون دوستانی که هی میگن عربستان فلان موشک رو داره یا فلان جنگنده رو داره بیان بینن که برد و باخت در جنگ به داشتن ادوات نظامی نیست به غیرت و ایمانه...