یوسف زاده: جودو کم بینایان در جهان پویا شده است

سرمربی تیم ملی جودو کم بینایان گفت: این رشته در جهان نسبت به گذشته پویاتر شده است و شاهد ورزشکارن زیادی در مسابقات هستیم.

یوسف زاده: جودو کم بینایان در جهان پویا شده استمحمدرضا حاج یوسف زاده سرمربی تیم ملی جودو کم بینایان و نابینایان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: این رشته در جهان نسبت به گذشته پویاتر شده است و در رقابت‌های بین المللی شاهد افزایش چشمگیر ورزشکاران در این رشته هستیم.

او ادامه داد: هرچه به رقابت‌های پارالمپیک نزدیک‌تر می‌شویم حضور تیم‌های مختلف این رشته در مسابقات بیشتر و مسیر کسب مدال برای ورزشکاران سخت‌تر می‌شود.

یوسف زاده درباره وضعیت تیم ملی گفت: بعد از رقابت‌های جهانی آنتالیا حدود ۲۵ روز استراحت داشتیم و در برخی اوزان که در مسابقات ضعیف‌تر بودیم رقابت‌های انتخابی برگزار کردیم و ۷ ملی پوش اصلی مشخص شدند.

او تصریح کرد: تاکنون هفت مرحله اردوی آمادگی را پشت سر گذاشتیم و هشتمین مرحله آن تا ۱۱ خرداد ماه در مجموعه هرندی ادامه دارد و ملی پوشان در 2 نوبت صبح و بعد از ظهر به تمرینات بدنسازی و تکنیکی زیر نظر مربیان می‌پردازند.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: هدف اصلی ما حضور موفق در بازی‌های پارآسیایی ۲۰۱۸۰ اندونزی است، اما در صورتی که بتوانیم حدود یک ماه قبل از بازی‌های جاکارتا در یک تورنمنت شرکت می‌کنیم تا بتوانیم از عملکرد بازیکنان ارزیابی داشته باشیم و نقاط ضعف تیم را برطرف کنیم و با آمادگی کامل راهی اندونزی شویم.

او در مورد شناخت از حریفان تیم ملی گفت: تیم‌های کره جنوبی و ازبکستان از قدرت‌های اصلی این رشته هستند و در بیشتر مسابقات توانستند جایگاه اول و دوم را به خود اختصاص دادند. کره جنوبی دارای کمپ‌های بین المللی است که بیشتر تیم‌ها با پرداخت هزینه دراین کمپ‌ها اردو‌هایی را برگزار می‌کنند که این موضوع امتیاز زیادی را برای کره جنوبی به همراه دارد.

یوسف زاده بیان کرد: شرایط ملی پوشان مناسب است و امیدوارم با برگزاری اردو‌های مستمر بتوانیم تیم آماده‌ای را راهی بازی‌های پارآسیایی ۲۰۱۸ اندونزی کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات یوسف زاده درباره تیم ملی جودو نابینایان و کم بینایان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار