در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

خانواده آبادانی دارای 5 فرزند معلول صاحبخانه می‌شوند

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی از خانه دار شدن خانواده آبادانی دارای 5 فرزند معلول ساکن مشهد خبر داد.

خانواده  آبادانی دارای 5  فرزند معلول صاحبخانه می شوندحمیدرضا پور یوسف مدیرکل بهزیستی استان خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: خانواده آبادانی که با وجود 5 فرزند معلول هم اکنون در شهر مشهد ساکن شده‌اند، تا پایان سال جاری صاحب خانه می‌شوند.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر این خانواده با 4 فرزند معلول خود در شهر مشهد و در خانه استیجاری زندگی می‌کنند و یکی از فرزندان خانواده فوق نیز به دلیل معلولیت شدید در یکی از مراکز بهزیستی استان خوزستان نگهداری می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان تهران خاطرنشان کرد: پدر خانواده آبادانی ساکن مشهد با 63 سال سن و به دلیل بیماری قلبی و انجام عمل جراحی و همچنین کهولت سن، قادر به کار نبوده و در حال حاضر مادر خانواده مسئولیت این فرزندان معلول را بر عهده دارد.

پوریوسف در ادامه اضافه کرد: خانواده فوق از خانواده‌های تحت پوشش و مورد حمایت سازمان بهزیستی کشور است و متاسفانه با مهاجرت آن‌ها مستمری فرزندان معلول، تا همین چند روز پیش و به دلایل نامعلوم قطع شد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر با دستور مستقیم رئیس سازمان بهزیستی کشور از خانواده فوق بازدید کرده ایم و مقرر شده است که بهزیستی استان خراسان رضوی تا برقراری و واریز دوباره مبلغ ماهیانه مستمری به حساب این خانواده، به صورت مالی از آن‌ها حمایت کند.

مدیرکل بهزیستی استان خراسان رضوی در ادامه یادآور شد: در حال حاضر مسئله مسکن، موضوع اصلی این خانواده خوزستانی دارای 4 فرزند معلول ساکن شهر مشهد است و قرار شده است که بخشی از هزینه مورد نیاز خرید خانه برای این خانواده را رئیس سازمان بهزیستی کشور، بخشی را اداره کل بهزیستی خراسان رضوی و بخشی را نیز خیرین استان تامین کنند.

پوریوسف گفت: تا موعد خرید منزل مسکونی برای خانواده فوق، اداره بهزیستی استان خراسان رضوی، کرایه ماهیانه این خانواده را تامین خواهد کرد و در فراهم کردن دیگر نیازمندی‌های آن‌ها نیز این خانواده را تنها نخواهد گذاشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: بهزیستی ، توانبخشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۰۵ خرداد ۱۳۹۷
معلولين و عقب افتاده ها اولويت اول كميته امداد باس باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۰۵ خرداد ۱۳۹۷
از آستان قدس رضويم كمك بخواين
آخرین اخبار