کشف زندان‌های انفرادی داعش در الحجر الاسود + فیلم

ارتش سوریه یک بیمارستان میدانی تروریست‌های داعش زندان‌های انفرادی کشف کرد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ ارتش سوریه یک بیمارستان میدانی را که گروه وهابی - صهیونیستی داعش در منطقه الحجر الاسود ایجاد کرده بود کشف و ضبط کرد.

یگان‌های ارتش در این منطقه چندین تونل و زندان را که گروه تروریستی داعش از آن برای شکنجه شهروندان سوری استفاده می‌کرد کشف کردند.

خبرنگار شبکه تلویزیونی العالم در گزارشی گفت: عملیات کشف آنچه که افراد مسلح تروریست در منطقه الحجر الاسود و اردوگاه الیرموک واقع در جنوب دمشق از خود برجای می‌گذارند همچنان ادامه دارد.

یگان‌های ارتش سوریه یک بیمارستان صحرایی را که متعلق به گروه تروریستی داعش بود در منطقه الحجر الاسود کشف کردند. این بیمارستان از اتاق‌هایی برای اجرای عمل جراحی نیز برخوردار بود. در این بیمارستان صحرایی همچنین انواع دارو و تجهیزات و لوازم پزشکی و رادیولوژی و آزمایشگاه نیز یافت شد.

گروه‌های مسلح تروریست از این مکان به عنوان بیمارستان مرکزی استفاده می‌کردند. ارتش سوریه با حمله به این منطقه باعث شد این بیمارستان دیگر قادر به فعالیت نباشد.

یکی از نیرو‌های ارتش سوریه در این باره گفت: ما پاکسازی منطقه الحجر الاسود را آغاز کردیم. یک بیمارستان میدانی یافتیم که تروریست‌های مسلح در آن مین کار گذاشته بودند و ما توانستیم این مین‌ها و بمب‌های کارگذاشته شده را خنثی کنیم. در طبقات زیرزمینی نیز زندان‌های انفرادی کشف کردیم تروریست‌ها غیرنظامیان را در این زندان‌های انفرادی شکنجه می‌دادند.

خبرنگار العالم در ادامه گزارش گفت: در داخل مناطق آزاد شده در اردوگاه الیرموک و منطقه الحجر الاسود پایگاه‌های زیادی از تروریست‌ها کشف شد. این تصاویر متعلق به زندانی است که در زیر زمین ساخته شده بود و سلول‌های انفرادی در آن قرار دارد.
این سلول‌های انفرادی آزادی غیرنظامیانی را که با گروه تروریستی داعش مخالف بودند از آن‌ها گرفته بود. همچنین تونل‌هایی یافتیم که این زندان را به مناطق دیگری از جمله خیابان العروبه و خیابان التقدم وصل می‌کرد.

منابع میدانی می‌گویند: عملیات پاکسازی ارتش سوریه در داخل منطقه الحجر الاسود باعث شد تروریست‌هایی با تابعیت کشور‌های بیگانه قطری، کویتی و سعودی نیز شناسایی شوند. بنابراین وجود این تروریست‌های بیگانه بیانگر این مطلب است که تجهیزات و تجارب نظامی کشور‌های منطقه‌ای به آسانی وارد جنوب دمشق می‌شد و به دست تروریست‌ها می‌رسید.

از سوی دیگر شهروندان سوری پس از کوچ اجباری از این مناطق همه مایملک خود را از دست دادند. آن‌ها از ترس گروه‌های مسلح و ظلمی که تروریست‌ها به آن‌ها روا می‌داشتند از منازل خود گریختند و اکنون مشتاق بازگشت به محل سکونتشان هستند.

انتهای پیام/
 

کشف بیمارستان داعش در الحجر الاسود + فیلم

 
برچسب ها: داعش ، دانلود فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار