رضایی: نگران صدور به موقع روادید رقابت‌های جهانی هلند هستیم

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: هنوز روادید هلند صادر نشده و نگرانیم که زمان را برای حضور در رقابت‌ها از دست بدهیم.

رضایی: نگران صدور به موقع روادید رقابت‌های جهانی هلند هستیمهادی رضایی سرمربی والیبال نشسته مردان کشورمان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: مسابقات جهانی والیبال نشسته در هر دو گروه مردان و زنان تیرماه به میزبانی کشور هلند برگزار می‌شود که از نظر کسب سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو و تاثیر در رنکینگ جهانی تیم‌های ملی موثر است و با وجود اینکه یک ماه است کار‌های صدور روادید را انجام دادیم، اما هنوز از سوی سفارت این کشور اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

او ادامه داد: کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولین پیگیر صدور روادید تیم‌های ملی والیبال نشسته هستند، اما نگرانیم که فرصت و زمان از دست برود و صادر نشدن به موقع روادید‌ها حضور ما در رقابت‌های جهانی را با مشکل مواجه کند.

مدیر تیم‌های ملی والیبال نشسته عنوان کرد: رقابت‌های جهانی هلند برای ما در اولویت قرار دارد و امیدورام که سفارت این کشور با صدور به موقع روادید تیم‌ها مشکلی برای ما ایجاد نکند. ما هر روز منتظر هستیم که برای دریافت روادید در سفارت این کشور حاضر شویم.

رضایی درباره اردو‌های آمادگی تیم ملی گفت: اواخر خرداد یک اردو برگزار می‌کنیم و پس از آن ترکیب نهایی تیم ملی برای حضور در هلند مشخص می‌شود و با ترکیب اصلی اردوی متصل به اعزام را برگزار می‌کنیم.

او تصریح کرد: تیم ملی والیبال نشسته بانوان از فردا در ساری اردوی خود را برگزار می‌کند و پس از آن یک مرحله اردوی متصل به اعزام خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم که بتوانیم بدون مشکل راهی رقابت‌های جهانی شویم و پس از این مسابقات تیم‌های ملی مردان و بانوان برای بازی‌های پارآسیایی ۲۰۱۸ اندونزی آماده می‌شوند.

انتهای پیام/

اظهارات رضایی درباره تیم ملی والیبال نشسته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار