تکذیب تایید نشدن کنگره «اعتماد ملی» از سوی وزارت کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

جبار زاده: تایید یا رد شدن کنگره تنها از سوی کمیسیون ماده 10 اعلام می‌شود/ سرمست: کمیسیون ماده 10 هیچ تصمیمی نگرفته است

/دبیرکمیسیون ماده ده احزاب گفت: کمیسیون ماده ده احزاب درباره کنگره حزب اعتماد ملی هنوز هیچ تصمیمی نگرفته است.

بهرام سرمست دبیر کمیسیون ماده ده احزاب  در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اختلافات و حاشیه های پیش آمده در کنگره حزب اعتماد ملی، گفت: این مسائل مربوط به اختلافات درون حزبی است و با شدت کم و زیاد احتمال بروز آنها در کنگره احزاب وجود دارد.

وی ادامه داد: هرگونه گزارش های رسیده درباره این مسائل در کمیسیون ماده ده احزاب مورد رسیدگی قرار می گیرد و تایید یا رد مجامع عمومی احزاب و انتخابات های آن، بر عهده کمیسیون مذکور بوده و صرفا از طریق دبیرخانه کمیسیون ماده ده اطلاع رسانی می شود و سایر اظهارنظرها شخصی تلقی خواهد شد.

دبیر کمیسیون ماده ده احزاب تصریح کرد: کمیسیون ماده ده احزاب نیز تاکنون نسبت به صحت و سقم کنگره حزب اعتماد ملی تصمیم گیری نکرده است.

از سوی دیگر اسماعیل جبارزاده معاون سیاسی وزیر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛در واکنش به اظهارات حسن اکبری مشاور خود  مبنی بر تایید نشدن کنگره حزب اعتماد ملی گفت:خیر.درباره تایید کنگره احزاب کشور از جمله حزب اعتماد ملی تنها بهرام سرمست دبیر کمیسیون ماده ده احزاب می‌تواند پس از بررسی های لازم در این باره با رسانه ها گفتگو کند.

گفتنی است که اخیرا حسن اکبری مشاور معاون سیاسی وزیر کشور در گفت وگو با یکی از رسانه ها خبر از تایید نشدن کنگره حزب اعتماد ملی از سوی وزارت کشور داده بود.

شایان ذکر است که جمعه هفته گذشته کنگره حزب اعتماد ملی در کانون توحید تهران با حضور شخصیت های اصلاح طلب برگزار شد و بنا بود اساسنامه و مرامنامه این حزب با قانون جدید انطباق یابد و شورای مرکزی جدید نیز هم انتخاب شود اما این اهداف به دلیل ایجاد درگیری در این کنگره محقق نشد.

بیشتر بخوانید: ماجرای درگیری در آخرین کنگره حزب اعتماد ملی چه بود؟/از نقش اعضای استیجاری تا میانداری فرزند دبیرکل برای حذف قائم مقام حزب+فیلم 

جوادی حصار: تنش‌ها کار طرفداران بیگدلی بود که مایه تاسف است/ دوستی: برخی‌ها به دنبال ورود افراد جدید در شورای مرکزی بودند

دبیر کل حزب همبستگی دانش‌ آموختگان ایران: در درگیری شب گذشته کنگره "اعتماد ملی" نقشی نداشتیم/ زارعیان به زودی از اعتماد ملی خارج می‌شود

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار