وسیله‌ای عالی برای سفرهای درون شهری +فیلم

اسکوترهای برقی هوشمند در روزهای پرترافیک شهرهای بزرگ، وسیله‌ای بسیار مناسب برای رفت‌وآمد شهروندان هستند.

وسیله‌ای عالی برای سفرهای درون شهری+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ استفاده گسترده مردم از اسکوترهای برقی هوشمند در شهرهای بزرگ به ویژه سن‌فرانسیسکو در ایالات متحده باعث شده است تا مسئولان شهر به فکر وضع قوانین خاصی برای تردد این وسیله نقلیه بیافتند.

شهرهایی مثل واشنگتن و آستین با سیل اسکوترهای برقی مواجه هستند، به گونه‌ای که در ماه‌های گذشته تعداد این دستگاه‌ها در شهرهای یادشده به صورت چشمگیری افزایش پیدا کرده است. با توجه به سرعت زیاد این وسیله نقلیه برقی که به 24 کیلومتر بر ساعت( 6.7 متر بر ثانیه) می‌رسد؛ اجرای قانون ویژه‌ای برای نحوه استفاده و عبورو‌مرور در این دستگاه‌ها ضروری می‌باشد.

اسکوترهای برقی هوشمند وسیله‌ای بسیار مناسب و بدون آلایندگی برای سفرهای کوتاه محسوب می‌شوند. شهروندان می‌توانند هر شب از طریق سایت کمپانی تولید کننده این دستگاه اسکوترهای خود را در خانه شارژ و سپس فردا صبح در خیابان از آن استفاده کنند.

خطرات ناشی از اسکوترهای برقی تا حدی جدی است که مسئولین شهر سانفرانسیسکو با یک تاخیر دوماهه تصمیم گرفته‌اند. مالیات سنگینی را برای شرکت‌ها و شهروندان استفاده کننده از این دستگاه تعیین کنند. این مالیات شامل 1 دلار برای هربار شارژ دستگاه و 15 سنت برای هر دقیقه سواری است. شرکت‌های سازنده اسکوترهای برقی طبق قانون جدید موظف به کاهش تولیدات خود شدند. برای هر اسکوتر تولید شده بیش از تعداد معین، کمپانی سازنده 100 دلار جریمه خواهد شد.

برنامه آموزشی برای فرهنگ‌سازی در مورد استفاده از اسکوترعای برقی در حال اجرا است. مواردی از قبیل قوانیین ایمنی تردد، الزامات در مورد سواری و راندن و چگونگی پارک کردن این دستگاه‌ها است. اگر این برنامه موفقیت‌آمیز باشد، کمپانی‌های سازنده می‌توانند تعداد تولیدات خود را در ابتدا به 1250 عدد در روز و سپس به 2500 عدد برسانند.

وسیله‌ای عالی برای سفرهای درون شهری+ فیلم

اسکوتر برقی هوشمند کمپانی IMMOTOR دارای سه چرخ است که به حفظ تعادل حداکثری و آسان منجر می‌شود. ارتفاع دسته این دستگاه قابل تنظیم می‌باشد. به کارگیری هوش مصنوعی در این وسیله نقلیه باعث شده است، حتی بدون اینکه کسی روی آن سوار باشد بتواند کیف شنا را حمل کند. اسکوتر برقی IMMOTOR با داشتن وزنی در حدود 13.6 کیلوگرم به راحتی قابل جابه‌جایی و حمل‌ونقل است.

وسیله‌ای عالی برای سفرهای درون شهری+ فیلم
در ادامه فیلم اسکوتر برقی هوشمند را مشاهده می‌کنید.


بیشتر بخوانید:
طراحی سبدی منحصربه‌فرد که به کمک افراد ناتوان آمد +تصاویر
ظهور هوش مصنوعی در اسکوتر برقی +عکس

انتهای پیام/

اسکوترهای برقی در شهرهای برزگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار