کد خبر: ۶۵۴۹۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸

نشریه فوربز ارزشمندترین برند‌های سال ۲۰۱۸ را معرفی کرد که در صدر آن برند اپل قرار دارد.

اپل ارزشمندترین برند سال 2018 شدبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نشریه تجاری فوربز در آخرین شماره خود، لیستی از ارزشمندترین برندها در سال 2018 را منتشر کرده است. در این رتبه‌بندی شرکت اپل با ارزش 182.8 میلیارد دلار باز هم در صدر قرار گرفته و برند گوگل را که با ارزش 132.1 میلیارد دلار در رده دوم قرار دارد، شکست داده است.

در رتبه‌های بعدی این نشریه، به ترتیب نام برندهای مایکروسافت با ارزش 104.9 میلیارد دلار، فیس بوک با ارزش 94.8 میلیارد دلار و آمازون با ارزش 70.9 میلیارد دلار دیده می‌شود.

توجه شما را به جزئیات دیگر این رده بندی جلب می‌کنیم:

اپل ارزشمندترین برند سال 2018 شد

انتهای پیام/

کانال تلگرام - پایین شرح خبر
کانال تلگرام - پایین شرح خبر
کانال تلگرام - پایین شرح خبر
کانال تلگرام - پایین شرح خبر
کانال تلگرام - پایین شرح خبر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
سروش خبر
ایتا خبر
ویسپی خبر
گپ خبر
آی گپ خبر
بله خبر
توییتر خبر
اینستاگرام خبر
اپلیکیشن باشگاه خبرنگاران- صفحه خبر