مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم عنوان کرد؛

توزیع لاستیک و قطعات یدکی ناوگان عمومی حمل ونقل جاده ای با ارز دولتی توزیع می گردد

جمالی از توزیع لاستیک و قطعات یدکی ناوگان عمومی حمل ونقل جاده ای با ارز دولتی خبرداد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ابوالفضل جمالی ،مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم، ضمن اعلام خبرفوق گفت:درراستای صیانت ازحقوق و تامین نیازهای اساسی خادمان عرصه حمل ونقل جاده ای،مقررگردید توزیع لاستیک وقطعات یدکی پرمصرف ناوگان عمومی حمل ونقل جاده ای با ارز دولتی صورت پذیرد.

وی در ادامه بیان کرد:همچنین درخصوص بهای حمل بار نیز مقرر گردید قیمت کرایه حمل بار تا سقف 20 درصد افزایش یابد .

جمالی درخصوص موضوع سهم بیمه تامین اجتماعی رانندگان بخش حمل ونقل عمومی نیز ابراز کرد : پرداخت بخشی از سهم بیمه رانندگان کماکان به روال سابق ادامه خواهد یافت ودر صورت مشاهده هرگونه مشکلات موضوعه ، به سرعت پی گیری و نسبت به رفع آن اقدام خواهد شد.

وی افزود : با توجه به گرانی و کمیابی لاستیک و قطعات یدکی پرمصرف خودرو که موجب بروز مشکلاتی در صنعت حمل و نقل کشورگردیده، توزیع این اقلام با ارز دولتی وبدون واسطه به صنوف ذی ربط واگذار می گردد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم در ادامه به تشکیل کارگروهی جهت بررسی نهایی و طرح وضعیت حقوق بازنشستگی رانندگان خبر داد و تصریح کرد : با توجه به پی گیری های به عمل آمده انشا ا... شاهد رفع مشکلات موجود در زمینه تامین حقوق بازنشستگان صنف راننده خواهیم بود.

این مقام مسئول استانی موارد مطروحه فوق را مصوب جلسه ای ( مورخ 5/3/97 ) با حضور مقام عالی وزرات راه و شهرسازی ، رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای ، معاون حمل ونقل وزرات متبوع و نمایندگانی از صنوف مختلف رانندگان حمل و نقل ( کالا و مسافر ) در محل وزرات راه و شهرسازی دانست و توضیح داد : از موارد موکد در این جلسه تشکیل مستمر کارگروهی با حضور نمایندگان حوزه وزراتی راه و شهرسازی ، سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای ، کانون انجمن های صنفی رانندگان باری و مسافری و کامیونداران کشور به صورت منظم بود تا نسبت به طرح موضوعات و رفع مشکلات ، تصمیمات مقتضی اتخاذ گردد.

انتهای پیام/ح

قیمت کرایه حمل بار تا بیست درصد افزایش می یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار