شرکت Ubisoft فعلا تصمیمی برای عرضه عنوان رایانه‌ای آواتار ندارد

یکی از مقامات یوبی‌سافت در پاسخ به سوالی درباره ساخت عنوان رایانه‌ای آواتار به این موضوع اشاره کرد که عرضه این عنوان در آینده نزدیک محقق نخواهد شد.

شرکت Ubisoft فعلا تصمیمی برای عرضه عنوان آواتار نداردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت قدرتمند یوبی‌سافت در زمینه ساخت عناوین و بازی‌های رایانه‌ای مدتی پیش اعلام کرد که قصد دارد نسخه رایانه‌ای فیلم مشهور آواتار به کارگردانی جیمز کامرون را بسازد.

اما به نظر می‌رسد فعلا نباید منتظر عرضه این عنوان در آینده نزدیک باشیم. در مصاحبه اخیری که یکی از مقامات یوبی‌سافت با IGN انجام داده این نکته را بیان کرده است که در حال حاضر به دلیل تعدد ایده‌های ساخت، پروژه‌های زیادی در دست ساخت دارد و احتمالا عنوان آواتار ممکن است 3 یا 4 سال تاخیر بخورد.

گفتنی است؛ نسخه اول فیلم سینمایی آواتار در تاریخ 10 دسامبر 2009 اکران شد و بر اساس تحلیل‌ها به نظر می‌رسد جیمز کامرون قصد دارد ساخت نسخه دوم فیلم محبوب خود را در تاریخ 1 آوریل 2020 آغاز کند.

به همین دلیل ممکن است مقامات یوبی‌سافت نیز برای ساخت بازی این اثر تا سال 2020 صبر کنند و سپس خط داستانی بازی خود را بر نسخه دوم فیلم آواتار تنظیم نمایند. البته هنوز تاریخ دقیقی برای آغاز به کار ساخت این پروژه در دست نیست و اطلاعات فوق در حد حدس و گمان‌هایی است که در فضای مجازی مطرح شده؛ اما احتمال عرضه عنوان رایانه‌ای آواتار پس از سال 2020 بسیار بالاست.

▐آیا عنوان Red Dead Redemption 2 مجددا با تاخیر مواجه خواهد شد؟

بیشتر بخوانید:

iOS11.4 با ویژگی‌های جدید از راه رسید

طرح مفهومی iOS 12؛ سیری با واقعیت افزوده ترکیب می‌شود +فیلم

آپدیت جدید واتس‌اپ؛ به افراد خارج از لیست مخاطبان پیام ارسال کنید

نسخه جدید اسنپ‌چت به صدا واکنش نشان می‌دهد

خداحافظی دروغ‌سنج‌های قدیمی با ورود تکنولوژی جدید هوش مصنوعی

انتهای پیام/

▐امکان تاخیر در عرضه بازی آواتار توسط شرکت یوبی‌سافت▌ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار