علی نژاد نايب رئيس فدراسيون ووشوی آسيا باقی ماند

چهل و چهارمين جلسه هيات رئيسه فدراسيون ووشوی آسيا برگزار شد که طی آن مهدی علی نژاد نايب رئيس فدراسيون آسيايی اين رشته باقی ماند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت فدراسیون ووشو این نشست امروز (شنبه) در هتل «لوته» شهر «سئول» کره جنوبی برگزار شد و رئیس فدراسیون ووشوی ایران برای چهار سال دیگر به عنوان نایب رئیس فدراسیون آسیایی ووشو انتخاب شد.

«علی نژاد» رئیس فدراسیون ووشوی ایران از سال ۲۰۰۷ به مدت سه سال عضو هیات رئیسه فدراسیون ووشوی آسیا بود و از ۲۰۱۰ تاکنون نایب رئیس فدراسیون قاره کهن است. وی عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی ووشو نیز می‌باشد.

دیگر نواب رئیس فدراسیون آسیایی از کشور‌های چین، کره جنوبی و فیلیپین انتخاب شدند همچنین نمایندگان مالزی، اندونزی، تایوان، ژاپن و هند به عضویت هیات رئیسه در آمدند. در این بین وزیر صنعت اندونزی که رئیس فدراسیون ووشوی این کشور است و همچنین رئیس فدراسیون مالزی برای نخستین بار به عنوان عضو هیات رئیسه انتخاب شدند. «چن» از ماکائو نیز دبیر کل باقی ماند. ریاست فدراسیون آسیایی این رشته نیز برعهده «فوک» از هنگ کنگ است.


این انتخاب‌ها باید در جریان بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا به تصویب نهایی کنگره آسیایی ووشو برسد. به طور معمول کنگره تمامی انتخابات را تایید می‌کند.
همچنین در جلسه فوق تصویب شد تا مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در سال ۲۰۱۹ به میزبانی برونئی و رقابت‌های بزرگسالان قاره کهن در سال ۲۰۲۰ به میزبانی شهر «دهلی نو» هند برگزار شود.

 

انتهای پیام/

علی نژاد در سمت خود ابقا شد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار