بیانیه وزارت ارتباطات به مناسبت روز قدس:

اگر هوشیاری امام (ره) در اعلام روز قدس نبود، شاید فریاد عدالت خواهی مسلمانان خاموش شده بود

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار اطلاعیه‌ای از همه اقشار مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

قدسبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همزمان با فرا رسیدن روز جهانی قدس، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن دعوت از همه اقشار مردم از حضور خانواده بزرگ ارتباطات در سراسر کشور در راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد.

متن بیانیه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناسبت روزجهانی قدس بدین شرح است:

هفتاد سال می شود که جهان شاهد جنایات رژیم غاصب صهیونیستی علیه بشریت و انسانیت است. رژیمی که در این سال ها به انواع و اقسام گوناگون دست به کشتار و آوارگی مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین زده است.

اگرچه در جامعه جهانی وجدان های بیداری همواره حضور داشته و در بزنگاه هایی با ابراز انزجار از ظالم به حمایت از مردم فلسطین پرداخته، لیکن اگر ژرف نگری و هشیاری بنیانگذار کبیر انقلاب در اعلام روزی به عنوان روز جهانی قدس نبود، شاید تاکنون فریاد عدالت خواهی مسلمانان و همه آزادگان دنیا خاموش شده بود و رژیم کودک کش صهیونیستی اجازه نمی داد تا هیچ نامی از قبله اول مسلمین به جای مانده باشد.

امروز که با اقدام نابخردانه رییس جمهور آمریکا علیرغم مخالفت جهانی در به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی اسرائیل، این رژیم اقدامات تجاوزگرانه خود را بی هیچ ابایی ادامه می دهد و تهاجم بی رحمانه خود را شدت بخشیده است ، خانواده بزرگ ارتباطات و فناوری اطلاعات به تاسی از رهبر فرزانه انقلاب، با دعوت از همه آزادگان دنیا به خصوص مردم انقلابی و حق طلب ایران برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، خود نیزحضور یافته تا در اتحادی جهانی برای رساندن ندای مظلومیت مردم فلسطین به گوش همه جهانیان شریک باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار