ماجرای نامه مدیرکل شیلات خوزستان به خودش چیست؟

روابط عمومی اداره کل شیلات خوزستان در خصوص انتشار تصویری از درخواست مدیرکل شیلات خوزستان از سرپرست فرمانداری اهواز واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، انتشار تصویری از یک نامه درخواست اعتبارات در فضای مجازی سر و صدای زیادی به همراه داشت.

نامه ای که در آن، مدیرکل شیلات خوزستان از سرپرست فرمانداری اهواز درخواست تامین اعتبارات داشت درحالی که مدیر کل شیلات خوزستان و فرماندار اهواز یک نفر است.

نحوه اداره هم‌زمان فرمانداری اهواز به‌عنوان یکی از استراتژیک‌ترین شهرهای ایران و اداره کل شیلات خوزستان به‌عنوان یکی از قطب‌های صنعت شیلات کشور موجب طرح  سوالاتی می گردد که آیا  اعتبارات درخواست شده در جای مناسب خرج می شود؟ و یا چگونه این دو نهاد را همزمان می توان به درستی اداره کرد؟

البته این نوع سمت داری در سایر استان ها نیز رواج داشته است همانطور که سال گذشته سرپرست سابق شهرداری رشت طی نامه ای عجیب به خود با استفاده از دو پست حقوقی خودش منزل مسکونی را در اختیار خود قرار داد.

گفتنی است اداره کل شیلات خوزستان ساکت ننشسته و در خصوص نامه جنجالی مدیر کل این اداره جوابیه ای را منتشر کرده است که در ادامه می خوانید:

روابط عمومی اداره کل شیلات خوزستان در واکنش به انتشار  تصویری از درخواست مدیرکل شیلات خوزستان از سرپرست فرمانداری اهواز گفت: 
به تازگی نامه‌ای از جانب مدیرکل شیلات خوزستان به سرپرست فرمانداری اهواز در فضای مجازی و برخی رسانه‌های خبری منتشر شده که متاسفانه بدون آنکه به اصل موضوع توجه شود، بصورت مغرضانه در معرض قضاوت عموم قرار گرفته است.»

نامه مدیرکل شیلات خوزستان به خودش

این نامه مربوط به پارسال است.» باید این موضوع را مورد توجه قرار دادکه لازم است، مدیر کل شیلات (همانند سایر مدیران کل دستگاه‌های اجرایی) از همه فرمانداران و از جمله فرماندار اهواز، درخواست اعتبار (سهم شهرستانی) کند.

حال این نکته لازم به توجه است که دکتر خون میرزایی، دارای دو سمت (یعنی مدیرکل شیلات خوزستان و سرپرست فرمانداری اهواز) است و همچنین نامه‌ای هم درسال گذشته و هم امسال، از طرف مدیر کل شیلات خوزستان، نه تنها به فرمانداری اهواز، بلکه به تمام فرمانداران محترم شهرستان‌های استان خوزستان جهت تخصیص اعتبار تهیه و ارسال شده است.»

اینکه گفته شود ایشان خودش درخواست اعتبار کرده و خودش تایید کرده هم به دور از انصاف است، چون توزیع اعتبارات شهرستانی در کمیته برنامه ریزی شهرستان به ریاست فرماندار انجام می‌شود.»

امضای دستی پای نامه نیست، امضای اتوماسیون یا به اصطلاح کلیشه امضا است.» اما لازم به ذکر است در نامه‌ی شیلات، ضرورتی به نوشتن نام شخص خون میرزایی نبود؛ هر چند که مرسوم هم هست.

ولی اعتراض به این بی سلیقگی دبیرخانه شیلات نیز وارد است و نباید در عنوان نامه، اسم سرپرست فرمانداری نوشته می‌شد و تنها به همان فرمانداری شهرستان اهواز اکتفا می‌کرد.

 

 

در این مورد بیشتر بخوانید

انتهای پیام/پ

نامه مدیرکل شیلات خوزستان به خودش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.