آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است که برخی از آن‌ها تبدیل به واقعیت می‌شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت «گل» هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از انتقال بازیکنان با مبالغ سرسام آور به سایر باشگاه‌ها منتشر می‌شود.

رودریگو اولین هدف رئال مادرید و بارسلونا

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

  • رئال مادرید و بارسلونا به دنبال آن هستند تا در نقل و انتقالات تابستانی، رودریگو بازیکن جوان تیم سانتوس برزیل راجذب کنند.  این بازیکن توانسته در ۹ بازی در لیگ برتر برزیل، ۵ گل را به ثمر برساند. پرز نیز برای خرید این بازیکن مبلغ ۴۵ میلیون یورو را پیشنهاد داده است.

آرسنال خط دفاعی یوونتوس را زیر نظر گرفت

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

  • مسئولان آرسنال در تلاش اند تا در نقل و انتقالات تابستانی 2 بازیکن خط دفاعی یوونتوس به نام‌های مهدی بن عطیه و دنیله روگانی را جذب کنند.

بیشتر بخوانید:

خانه تکانی مورینیو در منچستریونایتد ادامه دارد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

  • خوزره مورینیو سرمربی منچستریونایتد تلاش می‌کند تا در نقل و انتقالات تابستانی خط حمله تیم خودرا تقویت کند. از جمله بازیکنانی که او زیر نظر دارد، مارکو آرناتوویچ از وستهام و ماریو مانژوکیچ از یوونتوس است. مورینیو به این موضوع اشاره کرده است که هدف اصلی او در نقل و انتقالات تابستانی جذب مهاجم است.

رونالدو ساز جدایی خود را کوک کرد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

  • کریستیانو رونالدو، فوق ستاره تیم رئال مادرید در هفته‌های اخیر تلاش‌ بسیاری برای افزایش دستمزد خود کرد. رونالدو به دنبال حواشی پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اعلام کرده بود که به زودی آینده خود را برای ماندن و یا نماندن در این تیم مشخص خواهد کرد. یوونتوس، پاریس سن ژرمن، منچستریونایتد، اینتر و رم از جمله باشگاه‌هایی هستند که می خواهند این بازیکن را جذب کنند.

مورینیو به رئال مادرید نزدیک شد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

  • به تازگی برخی از رسانه‌های اسپانیایی ادعا کرده اند که خوزه مورینیو به عنوان سرمربی آینده رئال مادرید انتخاب شده است. مورینیو بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ سرمربی رئال بوده و یکی از بهترین سرمربیان تاریخ لیگ برتر جزیره نیز محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین نقل و انتقالات پنج لیگ معتبر اروپایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار