روحانی: تیم ملی کاراته در مسیر رشد قرار گرفته است

ملی پوش اسبق کاراته گفت: قهرمانی کاراته در لیگ جهانی نشان داد تیم ملی در مسیر رشد قرار گرفته است و فراز و نشیب کمی دارد.

حسن روحانی ملی پوش اسبق کاراته کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد قهرمانی تیم ملی کاراته در لیگ جهانی ترکیه بیان کرد: ملی پوشان با ایستادن روی سکوی قهرمانی جهان نتیجه درخشانی را در لیگ کاراته وان رقم زدند و این نتیجه نشان داد که تیم ملی کاراته در مسیر رشد قرار گرفته است و فراز و نشیب کمی دارد.

او ادامه داد: کاراته ورزشی است که داوری در آن بسیار دخیل است، اما با این وجود ملی پوشان ما توانستند روی سکوی قهرمانی جهان قرار بگیرند. تیم ملی کاراته ایران همیشه در مکان اول یا دوم آسیا قرار داشته است امیدوارم این روند قهرمانی ادامه پیدا کند و در رقابت‌های قهرمانی آسیا در اردن هم تیم ایران روی سکوی نخست قرار گیرد.

روحانی افزود: کاراته سال سختی را در پیش دارد چرا که باید علاوه بر رقابت‌های قهرمانی آسیا، در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی و قهرمانی جهان شرکت کند و ملی پوشان با افزایش رنکینگ خود بتوانند سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را بدست آورند.

قهرمان کاراته آسیا تصریح کرد: تیم ملی از کادر فنی خیلی خوبی برخوردار است و مربیان توانستند با تمرینات مناسب ورزشکاران را آماده مسابقات کنند و نتایج لیگ کاراته وان ترکیه نشان از هماهنگی خوب کادر فنی با ملی پوشان دارد.

قهرمان بازی های آسیایی درباره حضور حسین روحانی به عنوان سرمربی تیم ملی ازبکستان گفت: روحانی از ۱۰ قهرمان برتر جهان است و کار فنی این مربی شناخته شده است. او اکنون تصمیم گرفته برای پیشرفت خود راهی ازبکستان شود و جدایی این مربی روی کادر فنی و تیم ملی ایران تاثیر گذار خواهد بود، اما ما نفرات دیگری داریم که می‌توانیم از حضور آن‌ها در تیم ملی استفاده کنیم.

روحانی در پایان گفت: تیم ملی کاراته ایران در حال حاضر از ورزشکاران صاحب نام و قهرمان جهان برخوردار است و امیدوارم که با این هماهنگی که در کادر فنی و ملی پوشان وجود دارد در تمامی رقابت‌های پیش رو شاهد موفقیت تیم ملی کاراته باشیم و گام محکمی به سمت المپیک ۲۰۲۰ توکیو برداریم.

انتهای پیام/

اظهارات روحانی درباره قهرمانی تیم ملی کاراته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار