اقامه نماز عید فطر در ۱۰۰ بقعه و امامزاده مازندران

۱۰۰ بقعه متبرکه و امامزاده مازندران میزبان نماز‌گزاران عید سعید فطر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه طرح ضیافت الهی با اقامه نماز عید سعید فطر در بقاع متبرکه پایان می ‎یابد، گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، نماز عید سعید فطر امسال با شرکت گسترده مردم در ۱۰۰ بقعه متبرکه و امامزاده مازندران برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه خطبه‌های نماز عید سعید فطر در امامزادگان شاخص توسط ائمه جمعه و جماعات و در دیگر امامزادگان توسط روحانیون اعزامی یا بومی اقامه خواهد شد، افزود: اوقاف و امور خیریه در ایام ماه مبارک رمضان با هدف ارتقاء سطح معرفتی و ترویج فرهنگ دینی و قرآنی و ایجاد فضای معنوی و انس با قرآن طرح ملی ضیافت الهی را در بقاع متبرکه برگزار می‌ کند.

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: طرح ضیافت الهی امسال در ۳۰۰ امامزاده و بقعه متبرکه با مشارکت مبلغان دینی اعزامی از شهر مقدس قم و روحانیان مستقر و بومی و همکاری خادمان و متولیان بقاع متبرکه برگزار شد و در روز عید سعید فطر پایان می‌ یابد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران افزود: همزمان با روز عید سعید فطر علاوه بر برپایی نمازعید، برنامه سخنرانی، پرسش و پاسخ، اقامه نماز جماعت و بیان احکام و همچنین حضور در خیمه‌ های معرفت اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ م

آمادگی امام زاده‌ های مازندران برای برگزاری نماز عید فطر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار