برتری ایران مقابل مراکش در نظرسنجی فیفا و AFC +عکس

فدراسیون جهانی فوتبال و کنفدراسیون فوتبال آسیا در اینستاگرام، برای نتیجه بازی ایران-مراکش نظرسنجی کردند که در هر دوی آن‌ها ایران پیروز این دیدار پیش‌بینی شده است.

فیفابه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیست و یکمین دوره از رقابت‌های جام جهانی فوتبال با حضور ۳۲ تیم ملی فوتبال از دیروز با دیدار افتتاحیه بین دو تیم روسیه و عربستان سعودی در مسکو پایتخت روسیه آغاز شد. تیم ملی فوتبال کشورمان هم که دومین تیم ملی راه یافته به جام جهانی است، در گروه ۲ این رقابت‌ها با تیم‌های ملی مراکش، اسپانیا و پرتغال هم‌گروه شده است.

تیم ملی ایران در دومین روز آغاز رقابت‌ها یعنی امروز، در اولین دیدار خود از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه کرستوفسکی سن پترزبورگ روسیه به مصاف تیم ملی مراکش می‌رود. این نخستین بازی گروه دوم جام بیست و یکم است؛ ایران در رتبه ۳۷ و مراکش در جایگاه ۴۱ رنکینگ فیفا قرار دارد.

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) و کنفدراسیون فوتبال آسیا(ای‌اف‌سی) با انتشار استوری‌هایی در صفحه‌های اینستاگرام خود، برای نتیجه بازی امروز ایران-مراکش از مخاطبان صفحه‌ی خود نظرسنجی کردند. در نظرسنجی ای‌اف‌سی، 75 درصد کاربران و در نظرسنجی فیفا، 55 درصد کاربران پیش‌بینی کرده‌اند که تیم ملی کشورمان پیروز این دیدار خواهد بود.

فیفا  فیفا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار