مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی؛

عملیاتی شدن75 درصد اعتبارات شهرکهای صنعتی آذربایجان شرقی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی،گفت:75 درصد اعتبارات شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی در بخش های عملیاتی صرف شده است.

عملیاتی شدن اعتبارات شهرکهای صنعتی آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مرتضی نیرومند مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی، با بیان این خبر گفت : آذربایجان شرقی رتبه‌ نخست را در هزینه‌ کرد بخش های عملیاتی شرکت شهرک های صنعتی کشور کسب کرده است.


وی افزود : در این بخش ، عملیات اجرایی توسعه شهرک صنعتی شهید سلیمی تا 480 هکتار آغاز شده است و هم اکنون 100 هکتار آن آماده‌ی واگذاری به سرمایه گذاران بخش خصوصی است.


وی ادامه داد : توسعه‌ شهرک عالی نسب با همکاری دستگاه قضایی آغاز شده و مشکل زیست محیطی شهرک سرمایه گذاری خارجی، عالی نسب و شهرک صنعتی تبریز 4 با همکاری سازمان صنایع کوچک رفع شده است.


به گفته نیرومند در سال گذشته، تمامی موافقت‌ های مبادله شده‌ شرکت شهرک‌های صنعتی 50 میلیارد تومان بوده که نسبت به سال 95 ، هشتاد و هشت درصد رشد یافته است.


وی با اشاره به حذف فرآیندهای متعدد واگذاری زمین به سرمایه‌ گذاران در میز خدمت، گفت: در میز خدمت 23 امضا از فرآیند واگذاری زمین به متقاضیان حذف شده است و واگذاری زمین به سرمایه‌ گذاران طی یک روز کاری انجام می‌شود.


مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان با بیان این‌ که تمامی واحدها از جمله مالی، حقوقی، فنی و محیط زیست در میز خدمت مستقر هستند، افزود: در میز خدمت برای تمامی فرآیندها، مدت زمان مشخصی تعیین شده و درخواست متقاضیان به ثبت می‌ رسد.


نیرومند خاطر نشان کرد : هم اکنون 56 هزار نفر در 2 هزار و 330 واحد به بهره‌ برداری رسیده در داخل شهرک‌های صنعتی استان فعالیت دارند و یک هزار و 452 واحد به تصفیه خانه‌های آب و فاضلاب متصل شده است.

 

انتهای پیام/

 

عملیاتی شدن اعتبارات شهرکهای صنعتی آذربایجان شرقی

برچسب ها: صنعت ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.