یک هزار و ۴۳۳ داوطلب کنکور در پلدختر به رقابت می‌پردازند

رییس اداره آموزش و پرورش پلدختر گفت: یکهزار و ۴۳۳ داوطلب در رشته‌های مختلف در کنکور سراسری امسال این شهرستان به رقابت می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  رضا شاهمرادی روز سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش پلدختر اظهار داشت: آزمون کنکور همزمان با سراسر کشور در روز‌های هفتم و هشتم تیر ماه سال جاری در شهرستان پلدختر برگزار می‌شود.

وی افزود: ۱۳۰ نفر عوامل اجرایی و حفاظتی از بین معلمان اداره آموزش و پرورش در راستای ایجاد شرایط یکسان برای همه داوطلبان برای کنکور سراسری انتخاب شده اند که چند روز قبل از برگزاری جلسه توجیهی برای آن‌ها تشکیل می‌شود.

وی گفت: رشته علوم تجربی با یکهزار و ۶۰ شرکت کننده بیشترین تعداد داوطلب کنکور سراسری در شهرستان پلدختر را دارد که در هشت حوزه امتحانی خواهران و برادران برگزار می‌شود.

رییس اداره آموزش و پرورش پلدخترگفت: شرکت کنندگان در رشته علوم تجربی در کنکور سراسری این شهرستان شامل ۶۲۲ داوطلب دختر و ۴۳۸ داوطلب پسر هستند که صبح جمعه هشتم تیرماه آزمون خواهران در پنج حوزه و برادران در سه حوزه برگزار می‌شود.
وی افزود: در شهرستان پلدختر ۲۱۵ نفر داوطلب در رشته علوم انسانی به تفکیک ۱۰۲ پسر و ۱۱۳ دختر و همچنین در رشته علوم ریاضی فیزیک شامل ۶۷ داوطلب ۵۷ پسر و ۱۰ دختر صبح روز پنجشنبه هفتم تیرماه به رقابت می‌پردازند.

شهرستان پلدختر در ۱۲۰ کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است.

انتهای پیام/د

۱۴۳۳ داوطلب کنکور در پلدختر به رقابت می‌پردازند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.