ارسال بیش از ۱۵۰۰ اثر به جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌ها

هزار و ۵۱۹ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی به گیلان ارسال شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ فیروز فاضلی دبیر هشتمین جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌های کشور گفت: هزار و ۵۱۹ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌ها به گیلان ارسال و تحویل داوران شد.

وی با بیان اینکه بخش اصلی جشنواره شامل مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری است، افزود: آثار ارسالی در این بخش شامل ٣٩٨ اثر در رشته «تیتر»، ٩٢ «سرمقاله و یادداشت»، ١٦٤ «خبر»، ١٢٤ «گزارش»، ١١٢ «مصاحبه»، ١٥٢ «مقاله» و ١٢٣ «عکس» بوده است.

دبیر هشتمین جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌های کشور خاطر نشان کرد: در بخش آثار رادیویی و تلویزیونی این دوره از جشنواره ٢٦ اثر و در بخش شعر رضوی نیز ٢٩٧ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید.

فیروز فاضلی افزود: همچنین ٢٤ اثر برای بخش ویژه این دوره از جشنواره با محوریت «گرافیک رضوی در رسانه‌ها» ارسال شده است.

دبیر هشتمین جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌های کشور تصریح کرد: هشتمین جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌های کشور از سری برنامه‌های شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)، تیرماه ٩٧ همزمان با دهه کرامت به میزبانی استان گیلان برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/م.ع

هزار و ۵۱۹ اثر به دبیرخانه جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی به گیلان ارسال شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.