جریان‌های سیاسی با یکدیگر همکاری کنند

استاندار فارس فارس گفت: جریان‌های سیاسی باید اختلاف نظر را برای منافع مردم کنار بگذارند و با یکدیگر مشارکت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اسماعیل تبادار استاندار فارس در دیدار با نمایندگان احزاب و تشکل‌های سیاسی اصولگرای استان در شیراز بیان کرد: در کنار گروه‌ها و جریان‌های سیاسی ضروری است علما، ائمه جمعه و بزرگان با همدلی در زمینه پاسخگویی و تامین منافع مردم با یکدیگر همکاری داشته باشند.

وی تصریح کرد: کشور ایران دارای تنوع قومی، فرهنگی، آداب و رسوم، زبان و سنت‌های متنوع است که تمام این تنوع‌ها از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز بدون قائل شدن تمایز بین آن‌ها زیر چتر حمایت نظام جمهوری اسلامی قرار داشته است.

تبادار، انتقاد مبتنی بر انصاف را سازنده و مفید توصیف کرد و افزود: باید با انتقاد سازنده و مبتنی بر دلسوزی و رعایت انصاف برای حفظ نظام جمهوری اسلامی حرکت کنیم.

وی ادامه داد: در انجام انتقاد و انتقال اخبار باید نسبت به آنچه مطرح می‌کنیم آگاهی و اطلاعات کامل داشته باشیم و برای رسیدن به اهداف مورد نظر خود دروغ ندهیم و در قضاوت جانب انصاف را رعایت کنیم.

استاندار فارس اضافه کرد: دشمنان نظام امروز بیش از هر زمان دیگری متحد شده اند و همه امکانات خود را برای اختلاف افکنی و صدمه زدن به کشور به کار گرفته اند که در این شرایط باید برای حفظ و تقویت وحدت در جامعه، هوشیاری لازم را داشته باشیم.

تبادار اظهار کرد: در سال ۹۲ نرخ بیکاری در استان ۱۳ و هشت دهم درصد بود که امروز این رقم به ۱۰ و هشت دهم و در فضای کسب و کار در کشور به ۱۸ درصد رسیده است.

وی گفت: توسعه صادارت غیر نفتی فارس نیز در سال ۹۴ حدود ۶۰ درصد و در سال‌های ۹۵ و ۹۶ نیز ۲۸ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/ت

صحبت های استاندار فارس در خصوص مشارکت جریان‌های سیاسی با یکدیگر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار