ضرورت احیای فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه

معاون استاندار فارس به ضرورت احیای فرهنگ ایثار و شهادت درجامعه با وجود فشار‌ها و تهدید‌ها اشاره کرد و گفت: با توجه به هجمه‌ها نتونسته ایم فرهنگ ایثار و شهادت را به خوبی در جامعه جا بیندازیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ هادی پژوهش جهرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران فارس خواستار توجه ویژه تمامی دستگاه‌ها به جایگاه ویژه خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران شد.

وی با بیان اینکه پیامبر بعد از جنگ احد هر هفته به زیارت شهدای جنگ احد می‌رفت و رسیدگی به امور جانبازان را شخصا بر عهده داشتند، افزود: این کار پیامبر (ص) نشان از منزلت و جایگاه و شان شهدا و جانبازان دارد و در جامعه ما مسئولان به این مهم به عنوان وظیفه اصلی توجه ویژه‌ای کنند.

پژوهش ادامه داد: شان شهدا و جانبازان نزد خدا محفوظ است چرا که آن‌ها برای خدا قیام کردند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس به ضرورت احیای فرهنگ ایثار و شهادت درجامعه با وجود فشار‌ها و تهدید‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: شاید با گذر زمان بسیاری از موارد تغییر می‌کند، اما ما نتوانستیم به خوبی فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه جا بیندازیم به همین دلیل وقتی امتیازی به خانواده شهدا داده می‌شود مورد پذیرش جامعه قرار نمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه اگر یادگاران دوران جنگ نبودند قطعا کشور دچار مشکل می‌شد و استقلال و یکپارچگی آن به تاخیر می‌افتاد، سرکشی به خانواده‌های شهدا و جانبازان از شرح وظایف اصلیب خشداران و فرمانداران است.

پژوهش تصریح کرد: امروزه بسیاری از پدر و مادران شهدا به سنین کهنسالی رسیده اند و دچار عارضه‌هایی هستند که نیازمند نگاه حاکی از رافت و عطوفت هستند.
انتهای پیام/ر

دستگاه‌ها به جایگاه ویژه خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران توجه ویژه‌ای داشته باشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار