انعکاس پیش‌بینی‌های رهبر انقلاب درباره برجام در شبکه ملی آمریکا +فیلم

ویدئویی از انعکاس پیش‌بینی‌های حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره برجام در شبکه ملی آمریکا را مشاهده می‌کنید.

انعکاس پیش‌بینی‌های رهبر انقلاب درباره برجام در شبکه ملی آمریکا +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برنامه جامع اقدام مشترک یا همان برجام در سال 2015 میان تهران و کشورهای 1+5 (آمریکا، انگلیس، فرانسه، روسیه، چین و آلمان) منعقد شد. بر اساس این توافق ایران متعهد شد در قبال لغو تحریم‌های هسته‌ای، اعمال محدودیت‌هایی بر برنامه هسته‌ای خود را بپذیرد.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از بدو ورود به کاخ سفید همواره بر خروج این کشور از برجام تأکید داشت. رئیس جمهور آمریکا چندی پیش در اقدامی خصمانه و خلاف قوانین بین‌المللی در سخنرانی خود در کاخ سفید رسماً خروج آمریکا از این توافقنامه را اعلام کرد. ترامپ همچنین گفت فرمانی را امضا خواهد کرد که تحریم‌ها را علیه ایران باز خواهد گرداند.

رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از ابتدا گفته بودند که آمریکا را غیرقابل اعتماد می‌دانند و به مذاکره با آن خوشبین نیستند؛ بدعهدی‌های مکرر طرف‌های غربی برجام به خصوص آمریکا و اقدام اخیر این کشور در خروج از این توافق، اثبات کرد که پیش‌بینی‌های رهبر انقلاب درست بوده و مذاکره با چنین کشوری بی‌فایده است. در ادامه ویدئویی از انعکاس پیش‌بینی‌های آیت‌الله خامنه‌ای درباره برجام در شبکه ملی آمریکا را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار