توطئه جدید آمریکا بعد از برجام

امام جمعه ریگان با اشاره به اینکه توطئه جدید آمریکا پس از برجام فشار از بیرون وهمراهی از داخل است گفت :کسانی از داخل کشور امریکا را همراهی می‌کنند یا مشتی فراری ،ورشکسته سیاسی ویا جز فتنه گران سال ۸۸ هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی خطیب جمعه ریگان  با اشاره به سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی وروز تبلیغ واطلاع رسانی دینی گفت: امام خمینی( ره )فرمودند انقدری که دشمنان از حربه تبلیغات استفاده می‌کنند از طریق دیگر استفاده نمی‌کنند ما باید به مساله تبلیغات بیشتر توجه  وباید با تبلیغات صحیح اسلام را انگونه که هست به دنیا معرفی کنیم.

وی عنوان کرد :امروز نیاز واولویت تبلیغات ومبلغین دینی باید این باشد که شیوه‌های ارتباطی ورسانه‌های جمعی را با ابزار‌های نوین گره بزنند تا سرعت فراگیری وانتقال پیام را افزایش داده ومحدودیت‌ها زمانی ومکانی را در ارتباط با مخاطب کاهش داد.

حجت الاسلام رنجبر ماهانی به هفته قوه قضائیه اشاره  وتصریح کرد:  امام خمینی (ره) فرمودند قوه قضائیه ملجا وپناهگاه مردم ستمدیده ومظلوم است واین قوه قوه‌ای است که مستقل وهیچ مقامی حق دخالت در آن را ندارد .

امام جمعه ریگان با اشاره به اینکه همه در مقابل حکم دادگاه باید تسلیم باشند افزود :کسی که به محکمه قضاوت می‌رود همه راضی نیستند برخی راضی وبرخی ناراضی هستند وطبق قوانین وموازین شرعی هم باید عدالت اجتماعی در قوه قضائیه اجرا شود تا مردم طعم عدالت را بچشند

حجت الاسلام رنجبر ماهانی از جدیت واقتدار قوه قضائیه در برخورد با اختشاش گران وکسانی که مخل امنیت ونظم وآرامش نظام ومردم هستند تقدیر وتشکر نمود.

وی  با اشاره به اینکه توطئه جدید آمریکا پس از برجام فشار از بیرون وهمراهی از داخل است اظهار کرد :کسانی از داخل کشور امریکا را همراهی می‌کنند که یا مشتی فراری ویا ورشکسته سیاسی ویا جز فتنه گران سال ۸۸ بیش نیستند.

حجت الاسلام رنجبر ماهانی افزود :منافقینی که امروز در داخل جملات ترامپ را نشخوار می‌کنند وقصد دارد ذائقه ملت را تغییر دهند بدانند که مردم را در مقابل حاکمیت ولی امر نمی‌توانند قرار دهند وبدانند آب از آب هم تکان نخواهد خورد.

وی به سالروز تخریب قبور ائمه بقیع نوسط وهابیت سعودی در سال ۴۴ اشاره نمود واظهار کرد تخریب قبور وبارگاه ائمه بقیع یک سند دیگری در مظلومیت امامان وپیشوایان شیعه وپیروانان آنان  در طول تاریخ است.
انتهای پیام/ی

تخریب قبور ائمه بقیع سند دیگری بر مظلومیت امامان وپیشوایان شیعه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار