امام جمعه بيرجند گفت: سخن از مذاکره با ترامپ و آمریکا نشانه خیانت به نظام جمهوری اسلامی و خون شهدا است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ ، حجت الاسلام مختاری امام جمعه موقت بیرجند گفت: به برکت انقلاب اسلامی ایران امروز پرده ی تزویر و فریب آمریکا و اروپا و منافقین داخلی کنار زده شده و چهره واقعی فرهنگ مادی غرب برای همگان آشکار شده است.

وی با بیان اینکه دنیای غرب ومتحدانشان به دنبال حقوق بشر و دموکراسی نیستند بلکه به دنبال چپاول و سلطه اند ، گفت: از جامعه دانشگاهی، فعالان سیاسی و عموم مردم می خواهیم فریب فرهنگ مادی غرب و مزدوران داخلی آنها را نخورند و برای حل مشکلات داخلی با هم اتحاد داشته باشند.

امام جمعه موقت بیرجند افزود: سخن از مذاکره با ترامپ و آمریکا نشانه خیانت به نظام جمهوری اسلامی و خون شهدا است.

وی ضمن اعلام بیزاری ملت ایران از مذاکره با آمریکا و اروپا ، هرگونه حرکتی را که در این مسیر باشد ، محکوم کرد.

حجت الاسلام مختاری با اشاره به اوضاع نگران کننده بازار ارز ، طلا و وضع اقتصاد کشور گفت: دولت ، مجلس و قوه قضائیه بیش از پیش دست به دست هم دهند تا با این مشکلات مقابله و اوضاع را سامان دهند.

امام جمعه موقت بیرجند با تاکید بر شناخت کامل دولت از سه محور شرارت (امریکا، اروپا و مزدوران داخلی) و تکیه برنیروهای داخل کشور برای رفع مشکلات گفت: نباید عمر دوره دوم دولت (مانند دوره اول) ، صرف مذاکره شود و اگر مردم به دولت اعتماد کنند مسائل حل می شود.

وی بابیان اینکه فشار بر توده های مردم آنها را از دولت دلسرد می کند نه از انقلاب و نظام افزود: مردم از هر کسی که در زمینه خیانت به اسلام و نظام تلاش کند تنفر دارند.

حجت الاسلام مختاری در بخش دیگری ازسخنانش ، ۳۱ خرداد سالروز شهادت دکتر چمران، 8 شوال سالروز تخریب قبور مطهر بقیع، اول تیر سالروز تأسیس تبلیغات اسلامی، و 7 تیر سالروز شهادت دکتربهشتی و روز قوه قضائیه را گرامی داشت.

انتهای پیام/ک

همدستی جبهه کفر و نفاق علیه ملت های مسلمان

برچسب ها: انقلاب ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار