عملیات ساحل‌سازی منطقه دل‌آرام شهرستان تنگستان آغاز شد

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تنگستان گفت: عملیات ساحل‌سازی منطقه گردشگری دل‌آرام در شهرستان تنگستان آغاز شد.

عملیات ساحل‌سازی منطقه دل‌آرام شهرستان تنگستان آغاز شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهدی احمدی منفرد صبح دوشنبه در حاشیه اجرای عملیات ساحل‌سازی دومین دهکده گردشگری ساحلی استان بوشهر در شهرستان تنگستان گفت: شهرستان تنگستان دارای ظرفیت‌های بسیار مهم در بخش گردشگری است.

وی یکی از دارایی‌های شهرستان تنگستان را برخورداری از دریا و همجواری با ساحل زیبای خلیج فارس عنوان کرد و ادامه داد: در راستای استفاده مناسب از این ظرفیت‌های دریایی تلاش‌های زیادی صورت گرفته و طرح‌های مهمی در دست اجرا داریم.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تنگستان با بیان اینکه ساحل دل‌آرام یکی از زیباترین سواحل خلیج فارس در استان بوشهر محسوب می‌شود، افزود: این ساحل در بخش گردشگری ظرفیت خوبی دارد و باید بهترین استفاده از آن صورت گیرد.

وی با اشاره به آغاز عملیات ساحل‌سازی دومین دهکده گردشگری ساحلی استان بوشهر در این شهرستان، خاطرنشان کرد: عملیات ساحل سازی دهکده گردشگری دل آرام در شهرستان تنگستان با اعتبار یک میلیارد ریال انجام می‌شود.

احمدی منفرد با اشاره به اجرای این پروژه در سه فاز، اضافه کرد: بخش‌های مختلف اجرای ساحل‌سازی شامل عملیات ساحل سازی، نصب آلاچیق، سنگ فرش کردن و جداره سازی است که تلاش داریم در سریع‌ترین زمان انجام شود.

وی با اشاره به طراحی دهکده گردشگری دل آرام در شهرستان تنگستان به مساحت سه هزار و ۵۰۰ هکتار، گفت: این دهکده گردشگری در کنار آب‌های خلیج‌فارس در نیمه نخست سال ۹۵ طراحی و اجرا شده است.

انتهای پیام/م

عملیات ساحل‌سازی دومین دهکده گردشگری ساحلی استان بوشهر آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.