مدیرکل اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی استان کرمان با اشاره به ایجاد7کارگروه ویژه برنامه ریزی برای دهه کرامت در سطح کشور گفت : مسئولیت کارگروه اطلاع رسانی و فضای مجازی به عهده دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد استان کرمان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علیزاده مدیرکل اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی استان با اشاره به اینکه دهه کرامت از ۲۴ تیر ماه تا سوم مرداد ماه است گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده هفت کارگروه در این دهه کرامت در سطح کشور تشکیل می‌شود.

وی افزود: در استان‌ها هم هرکدام از این کارگروه‌ها در حوزه‌های مختلف فرهنگی و دینی مسئولیت را بر عهده دارند تا فعالیت مربوطه را انجام دهند.

وی یادور شد: مسئولیت کارگروه اطلاع رسانی و فضای مجازی به عهده دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد استان است.

علیزاده با بیان اینکه اکثر دستگاه‌های فرهنگی و دینی، بعضی از سمن‌ها و بعضی از تشکل‌های مردمی به صورت خودجوش مشارکت دارند و فعالیت‌های بسیار خوبی انجام می‌دهد یاداور شد: دستگاه‌های فرهنگی همچون اداره کل ارشاد، اداره کل اوقاف آموزش و پرورش، دانشگاه، کمیته امداد، بهزیستی و سایر دستگاه‌های فرهنگی و همچنین آستان قدس رضوی برنامه ریزی‌هایی برای ایجاد فضایی با نشاط متناسب با این ایام برنامه ریزی می‌کنند.

وی هدف این دهه  را ترویج سبک زندگی رضوی در جامعه دانست.

انتهای پیام/ی

ترویج سبک زندگی رضوی در جامعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار