ایجاد8 قرارگاه برای مقابله با آتش سوزی و بحران‌های طبیعی درکهگیلویه وبویراحمد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمدگفت:برای مقابله با آتش سوزی و بحران‌های طبیعی در استان 8 قرارگاه در مرکز شهرستان‌های استان ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج :معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: برای مقابله با آتش سوزی و بحران‌های طبیعی در استان 8 قرارگاه در مرکز شهرستان‌های استان ایجاد می‌شود.

فیلی با بیان اینکه هر کدام از این قرارگاه‌ها در شهرستان 20 پست دارند که اغلب دستگاه‌های اجرائی استانی در آن نمایندگی و عضو دارند، عنوان کرد: این قرارگاه‌ها کاربردی بوده و همیشه در آمادگی کامل هستند و فرمانداران در شرایط بحرانی به‌خصوص آتش سوزی می‌توانند از ظرفیت و توان آن به نحو شایسته‌ای استفاده کنند.

وی تصریح کرد: رئیس شهرستانی قرارگاه‌ها فرمانداران و دبیر آن منابع طبیعی است و برای تشکیل، فعالیت و تامین تجهیزات و امکانات لازم منابع مالی به صورت متمرکز در نظر گرفته شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در این قرارگاه‌ها بخش خصوصی و تشکل‌های مردم نهاد مشارکت دارند، افزود: شهرستانی که دچار آتش سوزی می‌شود، شهرستان همجوار آن به عنوان شهرستان معین انتخاب شده است.

فیلی تاکید کرد: با توجه به فصل گرما و وقوع آتش‌سوزی در منابع طبیعی و جنگلی استان، همه دستگاه‌های اجرایی، بخش خصوصی و تشکل‌ها همکاری و تعامل داشته باشند و در این رابطه فرهنگ سازی لازم انجام گیرد.

انتهای پیام/د

وقوع آتش‌سوزی در منابع طبیعی و جنگلی

برچسب ها: آتش سوزی ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.