سفیر سوئد در جریان بازدید از مرکز جامع خدمات مشاوره سازمان بهزیستی:

ایران با دستِ پر و توانمند در حوزه اجتماعی فعالیت می‌کند

هلنا سانگلند گفت: آن طور که مشخص است کشور ایران در حوزه اجتماعی با دست پُر و توانمند فعالیت می‌کند.

ایران با دستِ پر و توانمند در حوزه اجتماعی فعالیت می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هلنا سانگلند سفیر سوئد در ایران در جریان بازدید از مرکز جامع خدمات مشاوره سازمان بهزیستی که امروز(چهارشنبه) انجام شد، اظهار کرد: خوشحالم که این فرصت فراهم شد و از پذیرایی خوب ایرانیان تشکر می‌کنم.

وی در ادامه تصریح کرد: آن طور که مشخص است کشور ایران در حوزه اجتماعی با دست ِ  پُر و توانمند فعالیت می‌کند.

سفیر سوئد در ایران اضافه کرد: در جنوب کشور سوئد مرکزی وجود دارد که در راستای حمایت از زنان آسیب دیده، موضوع آسیب این افراد را به پلیس گزارش داده و سپس با حمایت نهاد‌های اجتماعی آن‌ها را مورد حمایت قرار می‌دهد.

وی در ادامه سوالی از رئیس سازمان بهزیستی کشور در خصوص وجود مراکز حمایتی ویژه زنان با مشارکت پلیس در ایران پرسید و محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور نیز در پاسخ به وی اظهار کرد: ما در کشور ایران مسائل و مشکلات اجتماعی را با مشارکت بخش مشاوره و ارائه خدمات تخصصی مشاوره‌ای پیش می‌بریم و عقیده ما بر این است که پلیس در چنین مواردی ورود مستقیم نداشته باشد و نگرش امنیتی و پلیسی در این خصوص نداریم.

هلنا سانگلند یادآور شد: بیشترین گروه دریافت کننده خدمات حمایتی-اجتماعی در سوئد را سالمندان و افراد بالای ۶۰ سال شامل می‌شوند و آن طور که مسئولان بهزیستی در ایران می‌گویند بیشترین گروه سنی دریافت کنندگان خدمات اجتماعی را زنان ۲۵ تا ۴۵ سال تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار