ایستادگی در برابر دشمنان اسلام نیازمند بصیرت بالایی است

  نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: ایستادگی در برابر دشمنان اسلام که امروز بیش از پیش برای نابودی این نظام تلاش می کنند نیازمند بصیرت بالایی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ آیت الله عبادی  نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی  در جمع طلاب و روحانیون مدرسه تخصصی امیر المومنین بیرجند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهید آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب گفت: دشمن از ابتدای انقلاب تا کنون 17 هزار نفر از بهترین های جامعه اسلامی را ترور کرده است تا به انقلاب اسلامی ضربه بزند اما مردم کشور هرگز نخواهند گذاشت در این امر موفق شود.

وی با بیان اینکه این انقلاب بر اساس ارزش های انسانی به وجود آمده است افزود: اگر ما به وظایف مان عمل نمی کردیم نمی توانستیم اکنون چهلمین سالگرد انقلاب را جشن بگیریم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه با افزایش بصیرت در جامعه بخش زیادی از مشکلات حل خواهد شد،ادامه داد: ایستادگی در برابر دشمنان اسلام که امروز بیش از پیش برای نابودی این نظام تلاش می کنند نیازمند بصیرت بالایی است که تک تک افراد جامعه باید از آن برخوردار باشند.

انتهای پیام/ ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار