وحدت نیروهای متدین و دلسوزان نظام راه برون‌رفت از مشکلات

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت:در این مقطع تاریخی جز با وحدت مجموعه متدین و علاقه‌مند و دلسوزان به نظام امکان ندارد پیش برویم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام عباس رحیمیان  امروز در جمع اعضای شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اصفهان اظهار کرد: از خدا می‌خواهیم در لیلةالقدر تاریخ اسلام هم وظیفه را شناخته و هم به هنگام به وظیفه عمل کنیم.

وی افزود: در یک موقعیت تاریخی خاصی هستیم ولی دلمان قرص باشد بنا به فرموده قرآن و تأکیدات امام(ره) و رهبر معظم انقلاب، انقلاب اسلامی قطعاً پیروز است و آینده روشن و با موفقیت خواهد بود.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: باید با کمر همت محکم‌تر پای انقلاب بایستیم.

رحیمیان ادامه داد: در هیچ زمانی به اندازه امروز راه ولایت و اسلام ناب دشمن نداشته است، ابزاری که الآن دشمن دارد در دست دشمنان صدر اسلام نبوده است و شرایط دشمن در دهه فعلی و دهه اول انقلاب برای ضربه زدن و براندازی انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست‌.

وی عنوان کرد: یکی از ابزارها تحریف امام است چون می‌دانند همه داشته‌های انقلاب مبتنی بر تفکر امام است و می‌دانند اگر ریشه را بزنند قطعاً به اهداف شوم خود می‌رسند اما در این چند سال هم فهمیده‌اند برای مبارزه با خط امام نمی‌شود مستقیم وارد بلکه از طرف دیگری وارد خواهند شد.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: به هر حال در این مقطع تاریخی جز با وحدت مجموعه متدین و علاقه‌مند و دلسوزان به نظام امکان ندارد پیش برویم.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.