رقابت عکاسان داخلی و خارجی در جشنواره عکس شیراز امروز

عکاسان داخلی و خارجی بیش از ۳ هزار را به جشنواره عکس شیراز امروز ارسال کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ امید آقایی دبیر اجرایی جشنواره عکس شیراز امروز با اشاره به برگزاری جشنواره عکس شیراز امروز در ابعاد ملی و بین‌المللی گفت: با پایان مهلت ارسال آثار به این جشنواره بیش از ۳ هزار اثر به دبیرخانه ارسال شده که بیشتر شرکت‌کنندگان ایرانی بودند.

وی با بیان اینکه ۵۰۳ نفر شرکت‌کننده ایرانی در این جشنواره شرکت کرده اند، افزود: این تعداد از استان‌های مختلف کشور هستند که ۳ هزار و ۹۳ اثر به جشنواره ارسال کرده اند.

دبیر اجرایی جشنواره عکس شیراز امروز تصریح کرد: تهران، مرکزی، آذربایجان شرقی، آدربایجان غربی، گلستان، قزوین، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، بوشهر، خراسان جنوبی، گیلان، چهارمحال و بختیاری، مازندران، خراسان شمالی، سمنان، زنجان، کرمانشاه، همدان، اردبیل، هرمزگان، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، قم و سیستان و بلوچستان بلوچستان استان‌های شرکت‌کننده در این جشنواره هستند.

آقایی با بیان اینکه عکاسانی از دیگر کشور‌ها در این جشنواره شرکت کرده اند ادامه داد: ۱۴۰ نفر با ۵۵۹ اثر از کشور‌های سیریلانکا، صربستان، هند، عراق، بوسنی، بنگلادش، ویتنام، اکراین، فرانسه، مالزی، اسلونی، استرالیا، ترکیه، کاستاریکا، بلژیک، تایوان، سوئیس، انگلیس، آلمان، اندونزی، میانمار، هلند، قطر، آمریکا، ایتالیا، سنگاپور، اتریش، ملداوی، پرتقال و چین در این جشنواره شرکت کرده اند.
وی با تاکید بر ۳ بخش این جشنواره اضافه کرد: این جشنواره شامل ۲ بخش گردشگری و زیارت و بین‌المللی با موضوع عکاسی خیابانی بوده که در این ۲ بخش عکس‌ها به صورت تک اثر و بخش سوم جشنواره، بخش ویژه بافت تاریخی و قدیمی شیراز است که شرکت‌کنندگان به صورت مجموعه عکس شرکت کردند و در این بخش ۵۲ مجموعه ارسال شده است.
انتهای پیام/ت

ارسال عکس عکاسان داخلی و خارجی به جشنواره عکس شیراز امروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.