دور دنیا با نوآوران؛

از نرم افزاری که اجسام را هوشمند می‌کند تا اسپیکری که لیوانتان می‌شود

اختراعات محققان در سراسر جهان سبب آسان شدن زندگی و کمک به افراد می‌شود.

نرم افزاری که به کمک آن همه اجسام هوشمند می‌شوندبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری‌های نوین گوره علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛   اختراعات مخترعان در سراسر جهان است که سبب آسان شدن زندگی و باز شدن دریچه‌های جدیدی از علم و فناوری می‌شود که در این بسته خبری بنا داریم به معرفی برخی از اختراعات در سراسر جهان بپردازیم.

 نرم‌افزاری که همه‌چیز را هوشمند می‌کند

محققان به تازگی موفق به تولید نرم‌افزاری شده‌اند که می‌توانند هرچیزی را به یک سطح هوشمند تبدیل کنند، برای مثال به کمک این نرم افزار شاید یک دوربین بتواند به رایانه‌ای متصل شود و یا یک آباژور معمولی به صفحه‌ کلیدی تبدیل  شود.

این نرم‌افزار حتی قادر است  یک ورق کاغذ A4 را به وسیله‌ای هوشمند تبدیل کند که بر روی آن بتوان شطرنج بازی کرد، از دیگر قابلیت‌های این نرم‌افزار تبدیل کردن میز ساده به یک میز طراحی است به‌ گونه‌ای که بتوان بر روی آن نقشه‌های معماری و یا گرافیکی کشید.


بیشتر بخوانید؛ از طراحی کفش برای پا‌های بزرگ تا حمامی که با باتری کار می‌کند


شلوارهای هوشمند برای یوگا تولید شد

یوگا یکی از وزرش‌هایی مورد علاقه مردم است، به تازگی شلوار هوشمندی برای این ورزش طراحی شده است که به ورزشکاران آگاهی می‌دهد و به وسیله سنسورهای الکترونیکی کمک می‌کند تا افراد حرکات ورزشی را بهتر انجام دهند؛ این شلوارها قابل شارژ هستند.


بیشتر بخوانید؛ هوش مصنوعی که افکارتان را می‌خواند و بیماری قلبیتان را تشخیص می‌دهد


لیوان اسپیکر هوشمند طراحی شد

همه ما با اسپیکرها آشنا هستیم، آنها با کیفیت بسیار خوبی و در قالب مختلفی طراحی شده‌اند، این اسپیکرهای کوچک می‌توانند در قالب یه فنجان کوچک در کنار رایانه شما قرار بگیرند که  بتوانید در آن هم چای بنوشید و هم به موسیقی گوش کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.