معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل گفت: جهت تسهیل در ارائه خدمات میز خدمت الکترونیک در این استان راه‌اندازی می‌شود.

بهمن حسین زاده ،معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: با توجه به ابلاغ و تاکید مقامات کشوری مبنی بر تشکیل میز خدمت، از اول تیرماه این طرح در دستگاه های اجرایی استان راه اندازی شده است.

وی گفت: در این راستا و به منظور ارائه هرچه بهتر خدمات، میز خدمت الکترونیک هم در استان راه اندازی خواهد شد و دستگاه های ذیربط باید همکاری های لازم در این خصوص را انجام دهند.

معاون استاندار اردبیل با اشاره به الزام ارائه گزارش توسط دستگاه های اجرایی در بحث دولت الکترونیک افزود: مدیران دستگاه های اجرایی باید نحوه ارائه خدمات دولت الکترونیک را به صورت شفاف در کارگروه دولت الکترونیک استان ارائه کنند.

حسین زاده تصریح کرد: با همکاری دستگاه های ذیربط پورتال خدمات الکترونیک استان نیز راه اندازی می شود تا تمامی ظرفیت ها و امکانات استان اردبیل در حوزه های مختلف به آسانی در دسترسی مردم قرار گرفته و تمامی خدمات دستگاه های اجرایی در این پورتال بارگذاری شود.
انتهای پیام/ع

میز خدمت الکترونیک


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.