64 ماموریت امدادی جمعیت هلال احمر استان اصفهان برای کمک به 142 حادثه دیده

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان از انجام 64 عملیات امدادی و کمک رسانی به 142 نفر طی هفته گذشته خبر داد .

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،داریوش کریمی با اشاره به گزارش از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات هلال احمر استان در هفته گذشته ، اظهار کرد : امدادگران و نجاتگران این جمعیت طی هفته گذشته 64 عملیات امداد و نجات انجام داده‏اند و بر این اساس به 142 تن از هموطنان حادثه دیده کمک رسانی شده است.

کریمی تصریح کرد : امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر موفق به نجات 60 نفر در عملیات نجات و رهاسازی‌ شدند که از این میان 53 نفر برای ادامه روند درمان به مراکز درمانی منتقل و 7 نفر مصدوم نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود :  تعداد 75تیم عملیاتی و 198  نیروی عملیاتی، با مجموع  57 دستگاه آمبولانس در عملیات‌ یاد شده حضور داشته‌اند.

 معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان در ادامه به حوادث تحت پوشش جمعیت هلال احمر استان در بازه زمانی دوم  لغایت نهم ماه سال 97 اشاره و خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی 31 حادثه جاده ای ،17حادثه شهری ،7 مورد خدمات حضوری و 8 حادثه صنعتی و کارگاهی و 1حادثه آتش سوزی مرتع توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان پوشش داده شد .

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.