اعتراف مجری سلطنت‌طلب به ترویج فساد در شبکه‌های ماهواره‌‌ای فارسی‌زبان +فیلم

فیلمی از حرف‌های مجری مطرح یکی از شبکه های سلطنت طلب در خصوص عادی سازی روابط و ترویج فساداخلاقی در شبکه های فارسی زبان ماهواره ای را در ادامه مشاهده می‌کنید.

حرف‌های مجری سلطنت‌طلب شبکه ماهواره‌ای از ترویج فساداخلاقی در شبکه‌های فارسی‌زبان ماهواره‌ای +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از حربه‌های دشمنان نظام و ملت ما برای مقابله با انقلاب اسلامی، هدف قراردادن بنیان خانوداه های ایرانی از طریق عادی سازری روابط نامشروع و ترویج فساد اخلاقی از طریق شبکه های فارسی زبان ماهواره ای ‌است.

شبکه هایی که در ظاهر هدف خویش را صرفا سرگرمی مخاطب و پخش فیلم جهت پرکردن اوقات فراغت بیان می‌کنند ولی وقتی به محتوای برنامه‌ها و فیلم‌هایی که از این شبکه‌ها پخش می‌شود دقت می‌کنیم، می‌بینیم که هدفی جز عادی‌سازی روابط نامشروع و حذف مقوله‌ای به نام خانواده اصیل ایرانی ندارند.

این اقدامات شبکه‌های فارسی زبان ماهواره‌ای به قدری کثیف است که حتی صدای مجری شبکه ضدانقلاب و سلطنت طلب ماهواره‌ای را درآورده  است.

در ادامه فیلمی از حرف‌های مجری سلطنت طلب شبکه ماهواره ای را مشاهده میکنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۱:۲۸ ۱۳ تير ۱۳۹۷
آقا یکی از دوستان من دیش گردون ماهواره داره یعنی تمام کشورهای دنیا را می تونه ببینه این آقا اونقدر از کانالهای تلوزیونی خارجی متنفر شده فقط فقط کانالهای تلوزیونی خودمون به همراه کانالهای استانی را نگاه می کنه. باور کنید این قضیه بیشتر از 5 سال هستش که ادامه داره.بهش گفتم واسه چی ماهواره گرفتی گفتش اوایل فکر می کردم که تو این کانالها چیزهای تازه تری هست بعدا فهمیدم هر چی فیلم های بنجول رده خارج هستش تو این کانالها چند هزار بار پخش می کنند که اصلا ارزش دیدن نداره
قابل توجه مسئولین مطمئن باشید هیچ قدرتی نمی تواند تمدن وفرهنگ ایران زمین را عوض کند.