دیه‌گو مارادونا: من چه‌گوارای فوتبالم/ آمریکا در پی نابودی سوریه است

اسطوره سال‌های دور فوتبال جهان می‌گوید آمریکا در پی نابودی کشور و مردم سوریه است.

دیه‌گو مارادونا: من چه‌گوارای فوتبالم/ آمریکا در پی نابودی سوریه استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دیه‌گو مارادونا ستاره بی‌همتای سالهای دور فوتبال جهان بار دیگر در گفتگویی به سیاستهای امپریالیسی و ویرانگر آمریکا اشاره کرد.

مارادونا هیچ‌گاه هواداری پرشور خود از رهبران آمریکای لاتین مانند فیدل کاسترو و چه‌گوارا و همچنین تنفر شدید خود را از سیاست‎های سلطه‌طلبانه آمریکا پنهان نکرده و همیشه شجاعانه آن را بیان کرده‌است.

این ستاره فوتبال آرژانتینی به‌تازگی در گفتگویی اختصاصی با شبکه خبری «اسکای‌نیوز» بار دیگر به سیاستهای سلطه‌طلبانه و ویرانگر آمریکا به‌ویژه در سوریه و خاورمیانه اشاره می‌کند و به نوعی به فوتبال کنونی و «ستاره‌ها و سلبریتی‌های» آن طعنه می‌زند که تحت عنوان «حرفه‌‌ای‌گری» نسبت به دنیای پیرامون خود غافل و بی‌توجه هستند.

ماردادونا در این گفتگو می‌گوید «بله  من چه‌گورای فوتبال هستم، می‌دانید چرا؟ چون به راحتی می‌توانید با من گفتگو کنید و در همه زمینه با هم بحث کنیم، اما در رابطه با دیگر فوتبالیست‌ها، شما تنها می‌توانید درباره خودشان و فوتبال گفتگو کنید.»

وی که خود را از جنس مردم کوچه و خیابان می‌داند، می‌افزاید: مردم برای من اهمیت دارند، با آنها زندگی می‌کنم، می‌دانم کجاها جنگ و فقر است، می‌دانم کجاها مردم به غذا نیاز دارند، این زندگی من است و این دانش را از کف خیابان‌ها آموخته‌ام.

این اسطوره فوتبال برای نشان‌دادن آگاهی خود نسبت به تحولات جهانی در ادامه سخنان خود می‌گوید: به عنوان مثال، برای اینکه بدانید آمریکا هم‌اکنون در پی نابودی و محو مردم سوریه است، هیچ نیازی به تحصیلات دانشگاهی نیست.

انتهای پیام/

نظر دیه‌گو مارادونا درباره سیاست‌های آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار