افزایش ۶۳ درصدی درآمد‌های شهرداری منطقه ۳ کرمان

شهردار منطقه سه کرمان با بیان اینکه درآمدزایی و تأمین اعتبار یکی از مهم‌ترین وظایف و دغدغه‌های شهرداری است، گفت: در منطقه سه این موضوع به‌صورت جدی در حال پیگیری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رامین امیرمداح شهردار منطقه سه کرمان از افزایش ۶۳ درصدی درآمد‌های منطقه سه خبر داد و گفت: در زمینه‌ی درآمدزایی، در چند بخش در حال فعالیت هستیم که یکی از این موارد مشخص کردن بدهی ادارات محدوده‌ی منطقه سه است.

وی با بیان اینکه اداراتی که در محدوده‌ی منطقه وجود دارد، شناسایی و وضعیت بدهی‌های تمام ادارات مشخص شده است، گفت: اکنون می‌دانیم در منطقه سه، ادارات چه میزان بدهی دارند؛ ضمن این‌که در این زمینه با ادارات مکاتبه و با ذی‌حساب‌های آن‌ها ارتباط برقرار شده تا بدهی ادارات را از طریق اسناد خزانه وصول کنیم.

شهردار منطقه سه کرمان با بیان اینکه پیگیری و وصول درآمد‌های کمیسیون ماده ۱۰۰ از دیگر اقدامات منطقه در راستای درآمدزایی است، افزود: در این زمینه اکیپی در منطقه تشکیل و منطقه سه ناحیه‌بندی شده تا تغییر کاربری‌هایی که انجام گرفته، مشخص شود و پس از آن، ضمن ارایه‌ی اخطار به مالکان، پرونده تشکیل و به مسئول کمیسیون ماده ۱۰۰ منطقه ارایه می‌شود تا در جلسات کمیسیون ماده ۱۰۰ بررسی و حکم مربوط صادر شود.

امیرمداح تصریح کرد: پس از صدور حکم نیز، اکیپ وصول مطالبات شهرداری منطقه سه و واحد حقوقی، مطالبات را پیگیری می‌کنند.

وی ادامه داد: در زمینه‌ی کسب‌و‌پیشه هم اخطاردهی به املاک تجاری محدوده‌ی منطقه سه شروع شده و به‌دنبال تعامل با کسبه هستیم تا بدهی‌های کسب‌و‌پیشه را نیز وصول کنیم.

شهردار منطقه سه گفت: صدور عوارض نوسازی ادارات، نهاد‌ها و بخش‌های خصوصی نیز در حال پیگیری است.

امیرمداح از برگزاری جلسات با مراکز مختلف خبر داد و گفت: در روز‌های گذشته با بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) بیمارستان سیدالشهدا (ع)، دانشکده شهید چمران، اداره‌کل امور زندان‌ها و ... جلساتی داشته‌ایم؛ ضمن این‌که قرار شد با حضور شهردار هم با تعدادی از مدیران این مراکز جلساتی داشته باشیم تا بدهی مربوط به نوسازی این مراکز تعیین‌تکلیف شود.

وی در ادامه از راه‌اندازی سامانه‌ی ارسال پیامک در شهرداری منطقه سه خبر داد و افزود: اطلاعات بدهی و مطالبات شهروندان در سه بخش کمیسیون ماده ۱۰۰، نوسازی و کسب‌و‌پیشه توسط سامانه‌ی ارسال پیامک به اطلاع افراد رسانده می‌شود.

امیرمداح اظهارکرد: امیدواریم در شرایط فعلی که شهرداری بیش‌ترین مشکل را در زمینه‌ی درآمدزایی دارد، بتوانیم تمام تلاش خود را برای افزایش درآمد‌های شهرداری به‌کار گیریم.

انتهای پیام/ی

درآمد زایی یکی از دغدغه های شهرداری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار