رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند:

المپیک آسیایی آماده درخشش بانوان نهاوندی است

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: بانوان ورزشکار نهاوندی با تلاش زیاد تاکنون ۳ سهمیه المپیک آسیایی را در رشته‌های مختلف کسب کرده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهرداد سعدی نژاد اظهار داشت: تا کنون بانوان ورزشکار نهاوندی ۳ سهمیه المپیک آسیایی در رشته‌های جودو، کوارش را کسب کردند و یک نفر نیز به اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال کشور راه یافت.

وی گفت: زهرا خواجوی بانوی فوتبالیست نهاوندی به ​​​​​​​​​​​اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال که از ۲۲ تیر ماه در مرکز ملی فوتبال آغاز می‌شود دعوت شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند افزود: تلاش بانوان ورزشکار نهاوندی در کسب سه سهمیه المپیک آسیایی جاکارتا نوید کسب مدال‌های رنگارنگی را برای تیم ملی می‌دهد.

سعدی‌نژاد اظهار داشت: بانوان ورزشکار نهاوندی در رشته‌های مختلف ورزشی در سال‌های اخیر پیشرفت‌های خوبی در سطح ملی داشته اند به طوری که طی روز گذشته و هفته‌های اخیر این بانوان ورزشکار موفق به کسب سه سهمیه ورود به بازی‌های المپیک آسیایی ۲۰۱۸ درجاکارتا شده اند.

وی بیان کرد: پیش از این خانم مبینا عزیزی جودوکار نهاوندی و خانم آذر کولیوند در مسابقات انتخابی که در شهرستان بجنورد انجام شد موفق به کسب سهمیه به همراه تیم ملی کوراش برای اعزام به این مسابقات شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند با اشاره به زحمات مژگان کولیوند مربی تیم بانوان نهاوندی گفت: لیلا سیاوشی ورزشکار زن نهاوندی نیز موفق به کسب سهمیه المپیک جاکارتا به‌عنوان نماینده شهرستان و جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی افزود: در سال‌های اخیرحضور بانوان در ورزش سطح اول ایران و آسیا می‌تواند نقطه قوتی برای شهرستان و ترویج دختران نوجوان به ورزش قهرمانی باشد.

سعدی‌نژاد اظهار داشت: شروع مسابقات و بازی‌های المپیک آسیایی جاکارتا ۲۷ مرداد الی ۱۱ شهریورماه سال جاری به میزبانی جاکارتا در کشور اندونزی است.

انتهای پیام/پ

مسابقات و بازی‌های المپیک آسیایی جاکارتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.