ظریف خطاب به همتایان خود در نشست وین:

تحریم‌ها و پایبندی به برجام قابل‌جمع نیستند

وزیر خارجه کشورمان در آستانه نشست وین خطاب به وزرای خارجه سه کشور اروپایی بعلاوه روسیه و چین، تحریم‌ها و پایبندی به برجام را با هم غیرقابل‌جمع دانست.

تحریم‌ها و پایبندی به برجام قابل‌جمع نیستندبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان، در آستانه نشست وین خطاب به وزرای خارجه سه کشور اروپایی بعلاوه روسیه و چین، تحریم‌ها و پایبندی به برجام را با هم غیرقابل جمع دانست.

ظریف در حساب توئیتری خود نوشت: ­«در نشست وزیران در خصوص برجام در وین وظیفه من کاملا روشن و عبارت است از یافتن راه حل‌های عملی. از اتحادیه اروپا و همتایانم در سه کشور اروپایی بعلاوه دو کشور (روسیه و چین) انتظار دارم که به جای وعده‌های مبهم و بزرگ، تعهدات قابل اجرا و مشخصی ارائه دهند».

ظریف افزود: اشتباه نکنید تحریم‌ها و پایبندی به برجام با هم قابل جمع نیستند.

گفتنی است وزرای خارجه کشورهای باقیمانده در برجام امروز (جمعه) با حضور فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، در وین تشکیل جلسه می‌دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها: برجام ، روسیه ، چین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۱۵ تير ۱۳۹۷
ما از برجام هیچ سودی ندیدیم بهتره لغو شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۱۵ تير ۱۳۹۷
مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریک
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۰:۴۴ ۱۵ تير ۱۳۹۷
آقای دکتر خواهشا برجام را کنار بگذارید و هسته ای را غنی سازی کنید
Iran (Islamic Republic of)
افسانه
۱۰:۴۴ ۱۵ تير ۱۳۹۷
سوال من اینه --برجام تا حالا چه فایده ای برای ما داشته که حالا بخوایم در اون بمانیم؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۱۵ تير ۱۳۹۷
خیلی خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۱۵ تير ۱۳۹۷
خدا خودش کمکمون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۱۵ تير ۱۳۹۷
لطفا دیگه به اروپا اعتماد نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۱۵ تير ۱۳۹۷
ما باید با تمام توان چندین برابر کارهای گذشته و غنی سازی را ادامه بدهیم
United States of America
ناشناس
۰۸:۴۷ ۱۵ تير ۱۳۹۷
برجام تاثیر چندانی بر اقتصاد کشور نداشت
آخرین اخبار