جاده چالوس یک ساعت دیگر یکطرفه می‌شود

به منظور تسهیل در رفت و آمد خودرو‌ها و سفر ایمن برای مسافران، جاده مرزن آباد- کرج را از ساعت ۱۸ امروز یکطرفه می‌شود.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  با بیان اینکه ترافیک هم اکنون در جاده چالوس نیمه سنگین  است ، گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ امروز از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع شد.

وی افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه با یک ساعت تاخیر و با روان شدن ترافیک کرج- چالوس از ساعت ۱۸ تا ۲۴ امروز از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه می‌شود.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه روز دوشنبه به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) تعطیل است این محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود، گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روز دوشنبه ۱۸ تیر از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۹ تا ۲۴ روز دوشنبه از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه می‌شود.

وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در باره وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ

عصرانه پلیس راه مازندران برای رانندگان مسیر جاده چالوس - کرج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار