رئیس کل دادگستری خراسان رضوی:

کم کاری مسئولان در انجام وظیفه غیر قابل بخشش است/ با مسئولان متخلف برخورد قانونی می شود

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت : در صورتی که مسئولان تخلفی انجام دهند با آن ها طبق ظوابط قانونی برخورد خواهد شد .

کم کاری مسئولان  در انجام وظیفه غیر قابل بخشش است/ با مسئولان متخلف برخورد قانونی می شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،حجه الاسلام و المسلمین مظفری در جمع مسئولان وسرپرستان مجتمع های اداره شوراهای حل اختلاف خراسان رضوی  افزود : شأن وجودی مسئولان در چنین نظامی تنها خدمتگذاری و انجام و وظیفه نسبت به مردم است .

وی  تصریح کرد: مردم خواهان خدمت صادقانه مسئولان هستند وهر گونه کم کاری و ایجاد ناامیدی در بین مردم غیر قابل بخشش است .

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت : با توجه به توطعه های دشمنان علیه   نظام مقدس اسلامی ، ملت بزرگ ایران در طول سالیان متمادی و به ویژه بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آماج حملات سخت ونرم دشمنان بوده و دستگاه قضایی به عنوان یکی از مهمترین نهادهای حاکمیتی نظام همواره در نوک حملات این پیکان قرار داشت .

حجه الاسلام والمسلمین مظفری  با بیان اینکخ شوراهای حل اختلاف  مظهر مردم سالاری دینی در نظام اسلامی  است افزود:یکی از مهمترین اهداف تاسیس شوراهای حل اختلاف ایجاد صلح وسازش ورفع خصومت بین مردم بود .

 وی گفت : اساس شوراهای حل اختلاف بر بهره گیری از نیروهای متعهد ومتخصص مردمی است و به همین دلیل شاهد کسب موفقیت های مردم از طریق این نهاد بوده ایم .

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی افزود : یکی از ویژگی های شوراها کاهش تشریفات است و تمام تلاش ما و همکاران در این اداره تسهیل ارائه خدمات به مراجعان محترم بوده و انشالله در آینده گام های موثر دیگری در این زمینه برداشته خواهد شد .

انتهای پیام //ف.ک

مهمترین هدف تاسیس شوراهای حل اختلاف ایجاد صلح وسازش

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.