الیاسی: چگونگی قرارداد ترابی با پرسپولیس را از مراجع قانونی پیگیری می کنیم

مدیر عامل تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: از طریق مرجع قانونی چگونگی قرارداد ترابی و پرسپولیس را پیگیری می‌کنیم تا به جواب‌هایمان برسیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان عباس الیاسی مدیر عامل تیم تراکتورسازی تبریز در گفت و گو با رادیو درباره وضعیت این تیم گفت: یک مربی کارنامه ‌دار را به تراکتورسازی آورده ایم . همیشه سعی می کنیم انتخاب‌هایمان براساس برنامه و اصول باشد و نظم از بال به پایین به تیم تزریق شود. برای آکادمی‌مان از یونس باهنر استفاده کردیم و رضا مهاجری به عنوان مدیر فنی انتخاب شد. قصد داریم اصولی جلو برویم.

او ادامه داد: یک برنامه ۳ ساله داریم. ارتورول ساغلام نیم‌ فصل لیگ هفدهم جذب شد. او قصد داشت امسال از تیم برود، نوع قراردادی که با این مربی بسته شده بود به شکلی بود که اگر ۱۰۰ دلار از مبلغ قرارداد او می‌ماند باید ۵۰۰ هزار دلار جریمه می‌دادیم. سعی کردیم براساس بودجه باشگاه کار را پیش ببریم و بیت المال را در نظر بگیریم.

الیاسی تصریح کرد: به صفرهایی که مقابل قرارداد گذاشته می‌شود تعلق نداریم و انگار تعهدی نیست. انگار قرار نیست این مبلغ پرداخت شود. این تفکر وجود دارد که وقتی مدیری می رود ، مشکلات مربوط به فردی است که در آینده خواهد آمد. فقط به این فکر می‌کنیم که سریع قراردادی ببندیم و کار را پیش ببریم. در بخش خصوصی این مشکلات کمتر است، قراردادی می‌بندیم و بعد به دنبال این هستیم که چطور آن قرارداد را نفی کنیم. متاسفانه این مشکل در مورد بازیکنان هم بوده است. امسال تراکتورسازی یک مرتبه خالی شد و بازیکنان راهی تیم‌های دیگر شدند. تفکر تراکتورسازی این است که هیچکس بزرگتر از تیم نیست و کسی که این اعتقاد را نداشته باشد را قبول نداریم. ما امسال بازیکنان جوان و خوبی داریم که حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.


بیشتر بخوانید:


مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی در واکنش به این موضوع که علی کریمی بعد از رسیدن به استانبول جواب مسئولان این باشگاه را نداده است در حالی که باید در اردو حاضر می شد تاکید کرد: دقیقاً همینطور است. کریمی به طور مستقیم با زنوزی صحبت کرده بود. او قرار بود بعد از رسیدن به استانبول راهی آنکارا شود اما تلفن خود را خاموش کرد و بعد هم شنیدیم که با استقلال در حال مذاکره است. این رفتارها را یک مقدار غیر حرفه‌ای می‌دانم. او با وجود اینکه توافقاتی کرده بود این کار را انجام داد.

او در واکنش به چشم گیر بودن مسائل مادی در قراردادها اضافه کرد: در حال انتقال گسترش فولاد به ماشین‌سازی هستیم. بازیکنانی مثل سیدی و نقی‌زاده از گسترش به ما اضافه شدند اما اگر بدانیم این تیم‌ها نیاز به تقویت دارند آنها را حمایت می‌کنیم. باید نگاه‌ها فرپلی باشد. شما مطمئن باشید بازیکنی که به خاطر ۲۰۰ میلیون به جای دیگری می‌رود در آن تیم جدید هم تمام تمرکز خود را نمی‌تواند معطوف به کارش کند و دائم نگاهش به پیشنهادهای بهتر و بیشتر است. البته اگر آن مقدار پول بیشتر را پرداخت کنند.

سرپرست باشگاه تراکتورسازی درباره قرارداد ترابی با تراکتورسازی خاطر نشان کرد: ترابی با تراکتورسازی قرارداد دارد، به دلیل برگزاری جام جهانی صحبتی در این باره نکردیم تا تمرکز این بازیکن بر هم نخورد. بعد از بازگشت او به ایران اعلام کردیم به باشگاه بیاید و وضعیتش را مشخص کند اما نیامد و به یکباره با پرسپولیس قرارداد بست. اینجا برای ما سوالی مطرح است، بازیکنی که دفترچه سربازی ارسال کرده به چگونه می تواند به عنوان دانشجو با پرسپولیس قرارداد ‌بندد. از طریق مرجع قانونی این موضوع را پیگیری می‌کنیم تا به جواب‌هایمان برسیم.

او بیان کرد: ما روی ترابی حساب کردیم، زمانی که باشگاه تراکتورسازی به زنوزی سپرده شد بازیکنان و قراردادها هم در قیمت‌گذاری باشگاه و مطالبات طرف مقابل نقش داشتند. ما قرارداد ترابی را هم به زنوزی ارائه کرده بودیم و پیگیر این موضوع هستیم. ۳ تیم تراکتورسازی، گسترش و ماشین‌سازی را داریم، تراکتور تیمی نیست که بتوان با حاشیه کار آن را پیش برد و باید تمرکزمان را روی آن بگذاریم.

انتهای پیام/

اظهارات الیاسی درباره وضعیت تراکتورسازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۲۰ تير ۱۳۹۷
كسي كه سرباز باشه اگه وسط سربازي دانشگاه قبول بشه ميتونه از معافيت تحصيلي برخوردار بشه و با تسويه حساب از محل خدمت به دانشگاه بره وبعد ادامه سربازي رو بعد از فراغت از تحصيل انجام بده ايشون (مهدي ترابي) تاريخ اعزامش مرداد هست ولي چون دانشگاه قبول شده مي تونه بره دانشگاه در ضمن قرارداد با شما هم منوط به سرباز بودنش هست
در ضمن تراكتور به بخش خصوصي وارد شده و بازيكن سرباز نميتونه بگيره
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۱۴:۱۵ ۰۴ مرداد ۱۳۹۷
اما میتونه تسویه نده و با دانشگاه رفتنش موافقت نشه
آخرین اخبار