استاندار آذربایجان شرقی بر رصد روزانه و مستمر بازار از سوی سازمان‌های مربوط تاکید کرد.

تاکید بر ضرورت نظارت روزانه و مستمر بر بازار تبریز

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ خدابخش استاندار آذربایجان شرقی در نشست ستاد تنظیم بازار آذربایجان شرقی گفت: وضع بازار باید روزانه توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت و همچنین اداره کل تعزیرات حکومتی استان رصد و بازرسی شود.

وی افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان باید با نظارت و بازرسی‌های مستمر، اجازه سوء استفاده به افراد سود جو، زیاده خواه و گرانفروش را ندهد تا مردم با اطمینان، آرامش و بی هیچ نگرانی، کالا‌های لازم خود را تهیه و خریداری کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی نیز از تشکیل ستاد استانی مبارزه با احتکار، کم فروشی و عدم عرضه اقلام لازم مردم استان خبر داد و افزود: این ستاد، متناظر ستاد کشوری است و تلاش خواهد کرد ضمن برخورد جدی با متخلفان، محتکران و گرانفروشان، اجازه ندهد بازار را ملتهب کنند.

ضرورت نظارت روزانه بر بازاربه گفته نجاتی، ستاد مبارزه با احتکار، کم فروشی و عدم عرضه کالا‌های اساسی در کشور به ریاست وزیر صنعت، معدن و تجارت و برخی سازمان‌های متولی از جمله سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان حمایت از مصرف کنندگان تشکیل شده و قرار است به زودی در همه استان‌های کشور کار خود را آغاز کند. 

 

انتهای پیام/ش

تشکیل ستاد استانی مبارزه با احتکار، کم فروشی و عدم عرضه کالا‌های اساسی در کشور

برچسب ها: صنعت ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار