برگزاری جشنواره سراسری دوبیتی و رباعی رضوی در همدان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری جشنواره سراسری دوبیتی و رباعی رضوی دراین استان خبر داد.

برگزاری جشنواره سراسری دوبیتی و رباعی رضوی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فاضل عبادی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان بیان کرد: سه شنبه 26 تیرماه همزمان با هفته کرامت و در آستانه میلاد امام رضا (ع) جشنواره سراسری دوبیتی و رباعی رضوی در همدان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه اختتامیه این مراسم در جوار آرامگاه باباطاهر شاعر دوبیتی‌سرای همدان برگزار می‌شود، افزود: داوری این جشنواره توسط 3 داور مطرح سیاوش دیهیمی، مهدی موسوی فاخر و علی سلیمانی برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه داوری آثار تا 10 تیرماه انجام شد، گفت: برگزیدگان جشنواره در مراسم اختتامیه مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

عبادی از استقبال گسترده شاعران سراسر کشور از این جشنواره خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا ١٥ خرداد ماه اعلام شده بود که با توجه به استقبال شاعران، این مهلت تا ٣٠ خرداد ماه تمدید شد.

وی یکی از مهمانان ویژه مراسم اختتامیه را جلیل صفربیگی از شعرای کشور عنوان کرد و افزود: شعرخوانی و اهدای جوایز از دیگر برنامه‌های مراسم اختتامیه به شمار می‌رود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه در این مراسم از 11 نفر از برگزیدگان جشنواره تقدیر خواهد شد، اظهار کرد: شعرای برگزیده از استان‌های قم، خراسان رضوی، گیلان، اراک، همدان و اصفهان هستند.

انتهای پیام/ب

تجلیل از 11شاعر دوبیتی سرای رضوی در همدان

برچسب ها: کتاب ، جشنواره ، دوبیتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار