اکرمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دولت در شرایط کنونی موفق عمل نکرده است/ آنقدر اتکایمان به بیرون بود که از ظرفیت‌های داخلی غفلت کردیم/نباید در ترمیم کابینه تعللی صورت گیرد

رئيس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری گفت: دلیل موجهی برای گرانی و نابسامانی ارز و سکه وجود نداشته است.

اکرمی: در تغییر کابینه تعلل وارد نیستحجت الاسلام والمسلمین سید رضا اکرمی رئيس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان,  با اشاره به انتقاد عارف از مدیریت ارزی دولت روحانی و اینکه دولتمردان تجربیات شکست‌خورده را تکرار می‌کنند, اظهار کرد: به عقیده من این اظهارات شخصی است.

رئيس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری افزود: سنجش عملکرد دولت با اشخاص نیست؛ بلکه با اسناد بالادستی است که به آنها توجه نداریم.

وی با اشاره به اینکه باید عملکرد دولت را طبق سند چشم انداز یا برنامه پنج ساله ششم توسعه سنجید؛ گفت: اجرای قانون در جامعه ما ضعیف است و به نظر می‌رسد که دولت در شرایط کنونی موفق نبوده است.

اکرمی با بیان اینکه در طول 120 روزی که از آغاز سال جدید می‌گذرد؛ دلیل موجهی برای گرانی و نابسامانی ارز و سکه وجود نداشته است؛گفت: این نابسامانی‌ها محصول نظارت ضعیف است و آنقدر اتکایمان به بیرون بود که از ظرفیت‌های داخلی غفلت کردیم.

رئيس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری با اشاره به اظهارات چهره‌های سیاسی کشور مبنی بر ترمیم کابینه نیز اظهار کرد: امروز همه تغییر در کابینه را ضروری می‌دانند و نیاید تعللی در این کار صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی نیز باید نظر مثبتی نسبت به تغییر کابینه داشته باشد تا جامعه به شرایط عادی و طبیعی برگردد.

گفتنی است, عارف رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان اخیرا در جمع اعضای شورای بنیاد امید ایرانیان گیلان اعلام کرد که از بعضی دولتمردان که در زمان اصلاحات هم مسئولیت داشتند تعجب می‌کنم که از تجربیات موفق دولت اصلاحات در زمینه مدیریت ارزی استفاده نمی‌کنند و تجربیات شکست خورده را تکرار می‌کنند!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۲۷ تير ۱۳۹۷
دولت در زمينه ارزي موفق عمل نكرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۲۵ تير ۱۳۹۷
خدا خودش کمکمون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۲۴ تير ۱۳۹۷
وقتی به این شدت داریم تحریم میشویم دیگه تغییر افراد تغییر چندانی سبب نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۲۴ تير ۱۳۹۷
باید از تولیدات داخل حمایت شه
آخرین اخبار